Magyar fiatalok is megnyerhetik

Katy Perry legszerencsésebb rajongói szerepelhetnek a klippjében

Katy Perry legszerencsésebb rajongói - köztük a T-Home és a T-Mobile kampányának keretében magyar fiatalok is - szerepelhetnek a sztár 'Firework' című videoklipjében

2010.08.12 12:00ma.hu

A Deutsche Telekom újszerű és izgalmas együttműködést jelentett be Katy Perry-vel, a világszerte ismert popsztárral. A megállapodás értelmében az előadó rajongói szerepet kaphatnak a legújabb, ‘Firework’ (azaz Tűzijáték) című dal hivatalos videoklipjének készítésében.

A kampány a DeutscheTelekom nyolc európai piacát, köztük Magyarországot is érinti, aminek köszönhetően lemezbemutató koncertekre számíthatunk Berlinben, Bécsben, Varsóban és Budapesten. Országonként eltérő módon válhatnak a rajongók az esemény részesévé: egy feladatot teljesítve, videós pályázatot beküldve énekes vagy táncos előadásaikról, illetve egyszerűen egy sorsolásban történő részvétellel.

A Magyar Telekom és lakossági márkái, a T-Home és a T-Mobile lehetővé teszik a legszerencsésebb hazai rajongóknak, hogy a szeptember végén forgatandó, hivatalos ‘Firework’ című videóban szerepeljenek.

Katy Perry-vel ideális együttműködni, hiszen az előadó közvetlenségéről és nyitottságáról ismert, a közönség rajong érte, ő pedig szívesen osztja meg élményeit rajongóival is.

Mivel az összes számát saját maga írja, ledönti az összes válaszfalat a popsztár és közönsége között.

“Így valódi kapcsolat jön létre a művész és hallgatósága között. Nem csupán egy kép alakul ki arról, hogy milyen ember a művész, hanem közvetlen kapcsolat létesül” – nyilatkozta Katy.

2008-ban Katy Perry ‘One of the Boys’ című első albumából 5 millió példány kelt el, az ‘I Kissed a Girl’ és a ‘Hot N Cold’ című számaival pedig a slágerlisták élére került. Augusztus 30-án az énekes megjelenteti ‘Teenage Dream’ című, második albumát.

A Grammy-díjra már kétszer is jelölt előadó rekordot döntött az albumból készült első, ‘California Gurls’ című szólólemezével, a ‘Firework’ pedig októberben jelenik meg. A hivatalos videoklipben – mely nem sokkal a lemez kiadása után jelenik meg - szerepelnek majd a Deutsche Telekom és leányvállalatai révén bekerült szerencsések.

A magyarországi kampánnyal kapcsolatban további részletek hamarosan várhatók.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.