Magyar fiatalok is megnyerhetik
Katy Perry legszerencsésebb rajongói szerepelhetnek a klippjében
Katy Perry legszerencsésebb rajongói - köztük a T-Home és a T-Mobile kampányának keretében magyar fiatalok is - szerepelhetnek a sztár 'Firework' című videoklipjében
2010.08.12 12:00ma.huA Deutsche Telekom újszerű és izgalmas együttműködést jelentett be Katy Perry-vel, a világszerte ismert popsztárral. A megállapodás értelmében az előadó rajongói szerepet kaphatnak a legújabb, ‘Firework’ (azaz Tűzijáték) című dal hivatalos videoklipjének készítésében.
A kampány a DeutscheTelekom nyolc európai piacát, köztük Magyarországot is érinti, aminek köszönhetően lemezbemutató koncertekre számíthatunk Berlinben, Bécsben, Varsóban és Budapesten. Országonként eltérő módon válhatnak a rajongók az esemény részesévé: egy feladatot teljesítve, videós pályázatot beküldve énekes vagy táncos előadásaikról, illetve egyszerűen egy sorsolásban történő részvétellel.
A Magyar Telekom és lakossági márkái, a T-Home és a T-Mobile lehetővé teszik a legszerencsésebb hazai rajongóknak, hogy a szeptember végén forgatandó, hivatalos ‘Firework’ című videóban szerepeljenek.
Katy Perry-vel ideális együttműködni, hiszen az előadó közvetlenségéről és nyitottságáról ismert, a közönség rajong érte, ő pedig szívesen osztja meg élményeit rajongóival is.
Mivel az összes számát saját maga írja, ledönti az összes válaszfalat a popsztár és közönsége között.
“Így valódi kapcsolat jön létre a művész és hallgatósága között. Nem csupán egy kép alakul ki arról, hogy milyen ember a művész, hanem közvetlen kapcsolat létesül” – nyilatkozta Katy.
2008-ban Katy Perry ‘One of the Boys’ című első albumából 5 millió példány kelt el, az ‘I Kissed a Girl’ és a ‘Hot N Cold’ című számaival pedig a slágerlisták élére került. Augusztus 30-án az énekes megjelenteti ‘Teenage Dream’ című, második albumát.
A Grammy-díjra már kétszer is jelölt előadó rekordot döntött az albumból készült első, ‘California Gurls’ című szólólemezével, a ‘Firework’ pedig októberben jelenik meg. A hivatalos videoklipben – mely nem sokkal a lemez kiadása után jelenik meg - szerepelnek majd a Deutsche Telekom és leányvállalatai révén bekerült szerencsések.
A magyarországi kampánnyal kapcsolatban további részletek hamarosan várhatók.