Hirdetőkre hajt a cég

Percenként 20 órányi tartalommal bővül a YouTube

Egyre csak nő a YouTube internetes videomegosztó portál, az oldal percenként 20 órányi anyaggal bővül - számolt be csütörtökön egy blogbejegyzésben a weboldal egyik vezetője.

2009.05.21 19:44MTI

2009 januárjában percenként még csak 15 órával nőtt a YouTube tartalma, két éve pedig alig hat óra volt ez az arány. "Meglátjuk, hogy el tudjuk-e érni a 24 órát" - írta blogbejegyzésében Ryan Junee, az oldal egyik vezetője. 

"Ez egy perc alatt egy egész napnyi videoanyagot jelentene" - magyarázta Junee. Az oldalt 2006-ban 1,65 milliárd dollárért vásárolta meg a Google internetes óriáscég. Népszerűsége ellenére azonban a portál eddig nem termelt profitot. 

Hogy több hirdetőt nyerjen meg, a YouTube a professzionális képtartalmakra is nagy hangsúlyt fektet. Az oldal nemrég kötött megállapodást a Sony Pictures vezetőivel, és más hollywoodi stúdiók is bemutatják már tévéműsoraikat és filmjeiket a portálon.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.