Hirdetőkre hajt a cég
Percenként 20 órányi tartalommal bővül a YouTube
Egyre csak nő a YouTube internetes videomegosztó portál, az oldal percenként 20 órányi anyaggal bővül - számolt be csütörtökön egy blogbejegyzésben a weboldal egyik vezetője.
2009.05.21 19:44MTI2009 januárjában percenként még csak 15 órával nőtt a YouTube tartalma, két éve pedig alig hat óra volt ez az arány. "Meglátjuk, hogy el tudjuk-e érni a 24 órát" - írta blogbejegyzésében Ryan Junee, az oldal egyik vezetője.
"Ez egy perc alatt egy egész napnyi videoanyagot jelentene" - magyarázta Junee. Az oldalt 2006-ban 1,65 milliárd dollárért vásárolta meg a Google internetes óriáscég. Népszerűsége ellenére azonban a portál eddig nem termelt profitot.
Hogy több hirdetőt nyerjen meg, a YouTube a professzionális képtartalmakra is nagy hangsúlyt fektet. Az oldal nemrég kötött megállapodást a Sony Pictures vezetőivel, és más hollywoodi stúdiók is bemutatják már tévéműsoraikat és filmjeiket a portálon.