Jól indult az év a Mazdának

Dinamikusan nőttek a Mazda eladásai

2008 első negyedévében az autópiac 1,9%-os csökkenésével szemben, értékesítéseinek közel 50%-os növelésével a Mazda lett az időszak legdinamikusabban fejlődő autómárkája Magyarországon. A tíz százalékos eséssel küzdő személyautó-piacon 65,5 százalékot javított a márka.

2008.04.07 14:25ma.hu

882 autó értékesítésével a Mazda magyarországi kereskedőhálózata 280 darabbal haladta meg 2007-es azonos időszaki eredményét. A változás még markánsabb, ha csak a személyautó piacot tekintjük: 766 db személyautó értékesítésével 65,5%-os növekedést sikerült elérni a forgalombahelyezések alapján 11,6%-os visszaesést mutató piacon.

2008 márciusában a 9%-kal csökkenő piacon a Mazda 390 autó értékesítésével 34,5%-os növekedést ért el, ami szintén a magyar autópiac legjobb eredménye. A szép eredmények elérésében jelentős szerephez jutott az új Mazda2. A február végén New Yorkban a Világ Év Autója 2008 (WCOTY) díjat elnyerő modell értékesítése folyamatosan növekszik, az első negyedévben 307 darabot értékesítettek a Mazda márkakereskedői.

A negyedévben eladott 882 db, és a márciusban értékesített 390 db autó a Mazda eddigi legjobb időszaki eredménye magyarországi értékesítéseinek történetében.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.