A beszélgetés közepén lett rosszul az ügyfél

A telefonos ügynök mentette meg a gutaütést kapott nőt

Sokféle reakcióval találkozott már pályafutása során a telefonos ügynök, ám amikor az egyik nő levegő után kezdett kapkodni, sejtette, hogy nem az épp felkínált napelem-rendszerek izgatták fel ennyire.

2013.03.29 12:20ma.hu

Az emberek többsége nem sok jót tud mondani, ha a telefonos ügynökök kerülnek szóba, ám egy 84 éves angliai asszony hálás szívvel emlegeti azt a fiatalembert, aki épp egy napelem-rendszert akart eladni neki. Amikor Simon Shepherd a mondókája felénél tartott, furcsa hangokat kezdett hallani a telefon túlsó végéről, Jessica Robbins zihálni kezdett és meglehetősen furán vette a levegőt, az ügynök kérdéseire pedig nem tudott válaszolni. A 25 éves fiatal azonnal rájött, hogy valószínűleg agyvérzést kapott az idős nő, ezért jelezte kétségeit a főnökének, aki utánanézett a hívott ügyfél lakcímének és már hívták is a mentőket, hogy nézzenek utána Robbins asszonynak.

Amikor az orvosi segítség megérkezett, hamar kiderült, hogy helytálló volt a telemarketinges férfi gyanúja, a nő valóban stroke-ot kapott, de mivel nagyon hamar szakértő kezekbe került, nemcsak az életét sikerült megmenteni, de jó eséllyel maradandó károsodást sem szenvedett. Sőt, azóta hálás köszönetet mondott Simonnak, hozzátéve, hogy szinte sosem szokta végighallgatni a telefonos reklámajánlatokat, de most örül, hogy kivételt tett - számolt be a Mirror című brit lap.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.