Turizmus

MT Zrt.: cél a távol-keleti turisták megnyerése

Jelenleg Európa és Észak-Amerika a fő piac, de hosszú távon a Közel-Kelet is többletértéket tudna hozni a turizmusba.

2016.02.12 02:30MTI
hirdetés

A turizmus számára hosszú távú terv a távol-keleti turisták megnyerése - mondta Faragó Péter, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója csütörtök reggel az M1 aktuális csatornán.

Faragó Péter kiemelte: 2015-ben elérték a kitűzött célokat, így rekordévet zárhatott a magyar turizmus.

Hozzátette: a fő küldő országok továbbra is európaiak, a legtöbb turista Németországból, Ausztriából és az Egyesült-Királyságból érkezett.

Jelenleg Európa és Észak-Amerika a fő piac, de hosszú távon a Közel-Kelet is többletértéket tudna hozni a turizmusba - hangsúlyozta Faragó Péter.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Belépés és regisztráció

Belépés:

regisztráció

Regisztráció:

belépés
hirdetés

Hungarikum lett a Törley pezsgő

Törley

Bekerült a hungarikumok sorába a Törley pezsgő, így most már hivatalosan is kiemelkedő nemzeti értéket képviselnek a pincészet habzó italai. Az 1882-ben Törley József által alapított "pezsgőbor gyár" ma is eredeti helyén, Budafokon található. A pincészet 134 éves történetében mindig meghatározó volt a magas szakmai minőségre való törekvés és az újító szemlélet. (x)

hirdetés
hirdetés
Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.