Turizmus

MT Zrt.: cél a távol-keleti turisták megnyerése

Jelenleg Európa és Észak-Amerika a fő piac, de hosszú távon a Közel-Kelet is többletértéket tudna hozni a turizmusba.

2016.02.12 02:30MTI

A turizmus számára hosszú távú terv a távol-keleti turisták megnyerése - mondta Faragó Péter, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója csütörtök reggel az M1 aktuális csatornán.

Faragó Péter kiemelte: 2015-ben elérték a kitűzött célokat, így rekordévet zárhatott a magyar turizmus.

Hozzátette: a fő küldő országok továbbra is európaiak, a legtöbb turista Németországból, Ausztriából és az Egyesült-Királyságból érkezett.

Jelenleg Európa és Észak-Amerika a fő piac, de hosszú távon a Közel-Kelet is többletértéket tudna hozni a turizmusba - hangsúlyozta Faragó Péter.

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.