Nielsen

Jól megy a bolt a benzinkutas üzleteknek

Bevételük egy százalékkal, 12 milliárd forintra nőtt idén az első nyolc hónapban a tavalyihoz képest, annak ellenére, hogy csökkent az üzletek száma.

2015.10.30 17:20MTI

A Nielsen legfrissebb kiskereskedelmi felméréséből kiderül, az italokra jutott a benzinkút-shopok forgalmának több mint fele. Az ásványvizek forgalma 4, a szénsavas üdítőitaloké 3, az energia- és sportitalok forgalma 2 százalékkal nőtt a vizsgált időszakban. Csökkent viszont a sör eladása, idén január-augusztusban 4 százalékkal kevesebbet értékesítettek a benzinkutakon a tavalyihoz képest.

A felmérésből kiderült, hogy a második legkeresettebb termékcsoport az édesség, ebből a kategóriából a legtöbb bevételt szeletes csokoládéval és rágógumival érték el a benzinkút-shopok.

Az égetett szeszesitaloknál a vodka és a whisky áll értékben az eladási lista élén - írják.

A Nielsen felmérése szerint idén januárban 1387-re csökkent a benzinkutas üzletek száma, míg egy évvel korábban még 1474 ilyen üzletet regisztráltak.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.