Észak-Magyarország csodái
Imázsfilm készült Lillafüred és Miskolctapolca térségéről
Az elmúlt években látványos idegenforgalmi fejlesztések történtek a régióban, megépült a Lillafüredi Sport- és Kalandpark, felújították a lillafüredi függőkertet, a Diósgyőri Várat és a Miskolctapolcai Barlangfürdőt.
2015.09.18 02:30MTIÉszak-Magyarország csodái címmel szabadon felhasználható turisztikai kampányfilm készült a turisztikailag kiemelt jelentőségű Lillafüred és Miskolctapolca térségéről - közölte a Lillafüredi Sport- és Kalandpark kommunikációs ügynöksége az MTI-vel.
A közlemény kiemeli, hogy az elmúlt években látványos idegenforgalmi fejlesztések történtek a régióban, megépült a Lillafüredi Sport- és Kalandpark, felújították a lillafüredi függőkertet, a Diósgyőri Várat és a Miskolctapolcai Barlangfürdőt. A régiós összefogást teremtő filmmel - amely a Lillafüredi Sport- és Kalandpark kezdeményezésére született - a nagyközönség figyelmét a Lillafüred környéki látnivalókra szeretnék irányítani. Az alkotást a helyszínek biztosításával a miskolci városvezetés támogatta.
Mint írták, az észak-magyarországi régió az ország egyik legdinamikusabban fejlődő területe, tavaly a második legnagyobb turisztikai bevétel-növekedést érte el, és a régióban található az ország védett területeinek több mint egyötöde is.
A film a természeti értékek mellett bemutatja a térség kulturális és történelmi nevezetességeit is, így például az Európában is ritkaságnak számító újmassai őskohót, a Szent István-barlangot, a Miskolci Állatkert és Kultúrparkot, a Diósgyőri Várat, neoreneszánsz építészetünk egyik csodáját, a Hunguest Hotel Palotát, a közkedvelt Hámori-tavat, valamint az ország legnagyobb függőleges esésű vízesését.
A film ráirányítja a figyelmet arra is, hogy Lillafüred idén ünnepli klimatikus gyógyhellyé nyilvánításának 80. évfordulóját. A jubiláló város 2015-ben elnyerte a világ legnagyobb turisztikai közösségi weboldal, a TripAdvisor kiválósági tanúsítványát is. A térség arculatát meghatározó lillafüredi Hunguest Hotel Palota pedig bekerült a Magyar Értéktárba.
Az imázsfilmet a Cabbage House készítette, amely 1999 óta komplex produkciós bázisként működik a film- és reklámfilmiparban, a cég gyártotta Magyarország első 3D technikával forgatott reklámját, a 2011-es szegedi kajak-kenu világbajnokság világszerte játszott kampányfilmjét.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 23:22 Halálos áldozata is van a Texast sújtó árvizeknek és súlyos esőzésnek
- 22:21 Friss felmérés szerint a katalánok 41 százaléka támogatja a függetlenséget
- 21:21 Palesztinpárti és klímaaktivisták foglalták el egy belgiumi egyetem kampuszát
- 20:19 Navracsics Tibor: Magyarország jól használja fel az uniós pénzeket
- 19:18 Orosz külügyminisztérium: következményei lesznek, ha brit fegyverrel támadják Oroszországot
- 18:18 Matolcsy György felszólalt a Dubai FinTech Summit nyitó eseményén
- 17:17 Kibervédelmi intézet: nagy összegű pénznyereményre hivatkoznak telefonos csalók
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06