Marad az Opel és a Vauxhall

A "házon belüli" konkurenciaharc miatt kivonul Európából a Chevrolet

A General Motors véget kíván vetni a "házon belüli" konkurenciaharcnak, ezért kivonja a Chevrolet márkát Európából, és csak az Opel, illetve annak brit testvérmárkája, a Vauxhall értékesítésére koncentrál.

2013.12.05 10:05MTI
MTI, archív

A Chevrolet egyszázalékos piaci részesedéssel rendelkezik Nyugat-Európában, míg az Opel/Vauxhall hattal - közölte csütörtökön Stephen J. Girsky, a GM alelnöke, az Opel felügyelőbizottságának elnöke.

A Chevrolet 2016-tól Európában már csak az "amerikai ikonnak" számító sportkocsikat értékesíti. A többi modell csak Oroszországban és a szovjet utódállamokban marad piacon. A Chevrolet márka európai értékesítésével 520 GM-alkalmazott és 1900 márkakereskedő foglalkozik.

A Chevrolet márkát a GM magasabb árkategóriában pozícionált Cadillac márkája váltja fel Európában.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.