Friss hírek egyenesen Párizsból

A legújabb trendeket vonultatták fel a Párizsi Divathéten

Elkezdődtek Párizsban a nagy divatházak Haute Couture bemutatói, mint minden évben idén is a legnagyobb divattervezők vonultatták fel kollekcióikat.

2011.01.31 10:16ma.hu

Az itt látott mesés ruhák nagyban befolyásolják majd az idei divatot.

A legszebb darabok között megtalálható az elegánstól az extrémig minden, amit csak el tudunk képzelni.

A legjellemzőbb újdonság talán a fémes csillogás betörése, mely az ezüst és fényes ruhák divatját mutatja előre.

Az egyik legizgalmasabb bemutatót a tervező óriás, Giorgio Armani 2011-es nyári kollekciójából tartották, melynek meghatározó eleme volt hideg és ezüstös fény.

A kollekció darabjai letisztultak, elegánsak, a domináns színek pedig a fehér, a fekete és a szürke voltak.

A ruhákon díszítésként megjelentek az ezüst, a bíborvörös, a neon rózsaszín és a kék színek is, valamint a kövek és gyémántok emelték egy-egy ruhadarab fényét.

Tudj meg többet Armaniról!

Armani a Párizsi Divathéten

Giorgio Armani olasz divattevező, a világ ma élő legismertebb divattervezőinek egyike. 

Miután orvosi tanulmányait megszakította, kirakatrendezőként, majd a milánói La Rinascente áruház férfidivat-osztálya beszerzőjeként dolgozott.

1961-1970 között a Nino Cerruti, majd az Ungaro és a Zegna divatházaknak dolgozott. 1974-ben párja, Sergio Galeotti építész bátorítására[1] született meg a Giorgio Armani férfidivatmárka, melyet 1975-ben a női részleg követett.

Később ezt a kiegészítők piacán tett térhódításával növelte, így ma létezik Armani-fehérnemű, -napszemüveg, -fürdőruha,- gyermekruházat és - ékszer. 2000-ben a Forbes-Magazin az év divattervezőjévé választotta, cége 1999-es bevétele 135 millió dollárt tett ki.

Számos hollywoodi film látványvilágához járult hozzá (pl. American Gigolo, Richard Gere filmje, vagy jelmeztervezés szintjén az Aki legyőzte Al Caponét Kevin Kostnerrel,Sean Conneryvel és Robert De Niroval).

Azon túl, hogy számos híresség viseli a ruháit, néhányukkal szorosabb kapcsolatban is áll, így Viktoria és David Beckham második gyermekének keresztapja (nincs saját gyermeke).

Vállalkozásai értékét 2007-ben ötmillárd euróra becsülték.

Armani a Párizsi Divathéten

Divat és lifestyle-márkák

* Giorgio Armani - vezető márka, 26 ország 68 márkaüzletében árusítják.

* Armani Collezioni - az idősebb korosztályt célozza meg. Drágább, mint az Emporio Armani vagy az Armani Jeans, de olcsóbb, mint a Giorgio Armani. 13 üzlet árusítja.

* Emporio Armani - mindenképpen a legismeretbb Armani-márka. Célközönsége a fiatal felnőttek, ez a harmadik legmagasabb árnivójú Armani-Label. 44 ország 160 üzletében árulják termékeit.

* Armani Jeans - mint nevéből kitűnik, a fiatal nemzedék márkája, a többihez viszonyítva olcsóbb árfekvéssel.

* Armani Exchange - a legolcsóbb Armani-Label, elsősorban az USA-ban kerül forgalomba, világszerte 110 üzlete van.

* Armani Junior - gyermekmárka, sapkától cipőig kínál ruházatot.

* Armani Casa- belsőépítészet és dekoráció.

* Giorgio Armani Cosmetics - parfümök és kozmetikumok

* Armani Privé - az haute couture-márka

* Armani Libri- könyvek, a világ három üzletében.

* Armani Fiori

* Armani Dolci - édesség, cukrászat

* Emporio Armani & Armani Jeans Caffe - 15 kávéház

* Armani Bar.

* Armani NoBu & Privé - sushi-étterem, ma két ilyen létezik.

Forrás: wikipedia

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.