A nők megszólítása jó marketing ötlet

Nők számára teszik vonzóvá az Xbox-ot

Az Xbox360 konzolt készítő cég, a Microsoft egy egészen új réteg felé nyit, méghozzá a női játékosok felé. 1000 hölgyet kértek meg arra, hogy teszteljék a gépet és segítség a vállalatot abban, hogy miként lehetne vonzóbbá tenni ezt a terméket a nők számára.

2009.02.02 13:45ictpress

A Microsoft vállalat nemrég elkezdett női munkaerőket toborozni, hogy az Xbox360 konzolt népszerűvé tegyék a hölgyek számára is. A tesztelők és tanácsadók egy csomagot kaptak az alapgéphez, ami tartalmaz egy Xbox univerzális távirányítót, valamint egy három hónapos Live előfizetést, illetve 1600 Live pontot, amivel játék és film tartalmakat van lehetőség letölteni.

A nők megszólítása jó marketing ötlet a vállalattól, hiszen a női játékosok hatalmas piacot képviselnek, azonban nagyon kevés olyan játék készült erre a készülékre, ami igazán tetszene a hölgyeknek. A gyengébbik nem számára a Nintendo WII a legnépszerűbb, főleg a WII Fit (Fitness program) miatt - adta hírül a CNet. "20 millió Xbox360-at sikerült értékesítünk három év alatt, a feladatunk, hogy a következő 20 millió konzolnál a nőket és a gyerekeket célozzuk meg." - közölte Heather Snavely a Microsoft interaktív szórakoztató üzlet vezetője.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.