Nem kacsa: teljes megújulás!

A Citroen új fejezetet nyit

Új arculat, új alapokra helyezett ügyfélkapcsolatok, új termékcsoport: 90 év után új fejezet nyílik a Citroen történetében.

2009.02.09 18:36Kapás Róbert, ma.hu

2009. február 5-én a Citroen a világ 34 országában egy időben jelentette be a márka teljes megújulását, mégpedig egyedülálló módon: a mozivásznon. Egy 20 perces bűnügyi filmmel mutatkozik be az új arculat, melyben egy DS Inside modell és Sébastien Loeb a két főszereplő.

A bemutató eseményére – apró történelmi kikacsintással – a márka névadó alapítója, André Citroen születésének évfordulóján került sor. A megújulás célja a márka értékteremtő erejének növelése, valamint az előző tíz év során alapvetően megújult termékválaszték sikerének biztosítása.

Az arculatváltás leglátványosabb jele a Citroen marketingcsapata, a Jean-Pierre Ploué vezette formatervezői team, valamint a Landor nemzetközi márka- és designügynökség együttműködéséből származó új Citroen logó.

A fogaskerekes embléma kilép a megszokott keretből, és ezentúl szabadon, háromdimenziós formában jelenik meg. Ezáltal térbeli mélységet kap, és erőteljesebbé, plasztikusabbá válik. A márka hagyományos piros színe – mostantól egy kicsit mélyebb árnyalatban – a megváltozott tipográfiájú Citroen feliratban köszön vissza, hídként kötve össze múltat és a jövőt.

Természetesen a logó csak a kezdet: sok más szempontból is változik a Citroen arculata. Mind a reklámkommunikációban, mind az ügyfélkapcsolatokban teljes átalakulást ígér a francia cég. A Sébastien Loeb által fémjelzett Citroen Sport csapat pedig átkeresztelkedik Citroen Racingre, melynél a gyorsaságot, a dinamizmust és a lendületet fehér alapon három piros vonal jelképezi majd.

A Citroen azt ígéri, a korábbinál még fokozottabb figyelmet fordítanak az ügyfél-elégedettségre és az autózás örömteli ésszerűségére, amely alatt akár praktikus szempontokat is érthetünk.

A nemrégiben beharangozott DS család bevezetése igazi meglepetés a francia gyártótól, a retro érzést és a régi sikereket felelevenítő modellsorozat bizonyára sok rajongót talál majd magának.

A párizsi Champs Elyssées-n most megnyíló kiállítóterem pedig a hab a tortán. A szalon kalandos betekintést nyújt a Citroen univerzumába, a háromemeletes bemutatóterem igazi látványosságnak ígérkezik, és az érdeklődők részesei lehetnek benne a Citroen megújulásának.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.