Együtt népszerűsítik Budapestet
Stratégiai megállapodást kötött a Magyar Turizmus Zrt. és a BFTK Nonprofit Kft.
Stratégiai megállapodást írtak alá a Magyar Turizmus Zrt. és a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BTFK) Nonprofit Kft. vezetői szerdán. A megállapodás szerint a két szervezet a jövőben együtt népszerűsíti Budapestet.
2015.08.28 04:30MTIA megállapodás értelmében a szervezetek a jövőben minden olyan tevékenységet együtt, illetve összehangoltan végeznek, amely Budapest mint turisztikai célpont népszerűsítésére irányul.
Hiánypótló megállapodásról van szó, amellyel adósak voltunk a főváros turizmusának alakítása érdekében - mondta Szalay-Bobrovniczky Alexandra főpolgármester-helyettes az esemény szerdai sajtótájékoztatóján. Arról beszélt, hogy sokat fejlődött az utóbbi évben a turizmus Magyarországon és a fővárosban, különösen az egészség-, a gyógy- és a konferenciaturizmus, valamint a gasztronómia területén.
Faragó Péter, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója elmondta: a két szervezet már hosszú évek óta együttműködik, a megállapodás konkrétabb irányokat szabhat a közös munkának, együtt jobb teljesítményre lesznek képesek.
Kiemelte: Budapest Magyarország első számú turisztikai célpontja, tavaly a külföldi vendégek 65 százaléka érkezett a fővárosba, a vendégéjszakák 58 százaléka valósul meg a fővárosban, és a szállásdíjbevételek 70 százaléka szintén Budapestről érkezik. Kiemelte: a vendégéjszakák száma a fővárosban dinamikusan növekszik 2010 óta, tavaly meghaladta a 8 milliót. Az együttműködés legfőbb célja a Budapestre irányuló vendégforgalom eredményeinek további javítása.
Tájékoztatása szerint a megállapodás többek között érinti Budapest marketingstratégiának újragondolását, szakmai programok, rendezvények, vásárok, workshopok, konferenciák közös szervezését, az online tartalmak egyeztetését, a kutatási programok közös kialakítását, közös sajtóutak és szakmai tanulmányutak szervezését Magyarországra, Budapestre.
Bán Teodóra, a BFTK Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta: céljuk a Budapestre irányuló vendégforgalom eredményeinek további javítása, a turistaköltések generálása és fenntartható fejlesztése.
Czinege Szilvia, a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. marketing igazgatója kiemelte: ők is nyertesei a megállapodás megkötésének. "Nincs a világon még egy ilyen főváros, ahol ennyi működő történelmi fürdő lenne" - hangsúlyozta, hozzátéve: ezt ki is kell használni, mert egy olyan márkaelemről van szó, amelyet érdemes népszerűsíteni.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 15:15 Az iPhone eladások zuhanórepülésbe kezdtek Kínában
- 12:34 Tömeges rosszullét a soroksári iskolában: elismerte felelősségét a gondnok
- 12:25 Betiltottak Nagy-Britanniában egy újfasiszta propagandafórumot
- 12:02 Szijjártó Péter: megkezdődött Paks 2 reaktortartályának gyártása Szentpéterváron
- 11:44 Őrizetbe vették az aláírásgyűjtő aktivistákat "megrángató" férfit
- 11:21 Folyamatosan postázza a NAV a papíralapú szja-bevallási tervezeteket az igénylőknek
- 11:17 Orbán-Morawiecki találkozó: a magyarok és a lengyelek együtt harcolnak Brüsszelben
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06