A Mi Csatornánk

YouTube-rangsor a magyar kedvencekről

Idén először a magyarok körében legkedveltebb videókat és csatornákat is rangsorolta a YouTube: a legnépszerűbb Avicii Wake Me Up című slágere, az abból készült paródia, valamint Majka Nekem ez jár című száma.

2013.12.12 01:30MTI

A 2013-as YouTube-toplisták összeállításakor az egyes videók nézettsége mellett azt is számításba vették, mekkora hatással voltak az internetezőkre. Megosztások, paródiák, remixek és az eredeti videókra készített válaszvideók segítettek azonosítani az év videós toplistáit - tájékoztatott a Google magyarországi képviselete szerdai közleményében.

Összesítésben a Magyarországon legnépszerűbb videó Avicii Wake me up című számának paródiája, ezt követi az Attraction nevű magyar formáció fellépése a British Got Talent című televíziós műsorban. Műfajokra lebontva a legnépszerűbb zenei videó Avicii eredeti slágere, a második Naughty Boy - La la la című dala, a harmadik pedig Majka, Curtis, BLR és Pápai Joci közös, Nekem ez jár című száma lett. A kedvenc magyar nyelvű zenei videók között első helyen szintén a Nekem ez jár végzett.

Magyarország kedvenc YouTube-csatornája a Pingvinharcos nevű magyar csatorna. Magyarország idei kedvenc YouTube-sztárjainak rangsora az alapján állt össze, hogy melyik YouTube-csatornára hányan iratkoztak fel idén az országból.

Eközben a világon legtöbbször megtekintett videó két norvég komikus, az Ylvis-fivérek The Fox (What does the fox say) című dalának klipje 275 milliós nézettséggel. A róka a legtöbbet keresett halloweenjelmezzé vált, sőt már mesekönyvként is kiadták. A klipet a Harlem shake követi, az ezt utánzó videókból mára több mint 1,7 millió darab van a YouTube-on, ezeket a videókat összesen több mint 2,5 milliárdszor nézték meg a netezők. A harmadik helyre a How animals eat their food című kisfilm került.

A legnépszerűbb zenei videó a világon Psytől a Gentleman, a második és harmadik helyet pedig a magyarok zenei listáján csak tízedik helyet megszerző Miley Cyrus Wrecking Ball és We Can't Stop című dala foglalta el.

A YouTube-on világszerte havonta egymilliárd ember néz videókat - összesen mintegy hatmilliárd órányit. Percenként 100 órányi - több mint 4 napnyi - videót töltenek fel világszerte, és naponta több millióan iratkoznak fel különböző csatornákra.

How animals eat their food

A két srác szerint így esznek:

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.