Reklámözön

Nemkívánatos vendégek is becsipoghatnak a Facebook Messengeren?

Ha csipog az ismerős hang, egyáltalán nem biztos, hogy valamelyik ismerősünk írt ránk.

2016.04.15 09:35ma.hu

Már jó ideje hallani lehetett, hogy beengedik a hirdetéseket a Messenger alkalmazásba, ám az F8 fejlesztői konferencián már hivatalos bejelentést is tett a Facebook.

A "szponzorált üzenetek" elnevezést kapott funkció a vállalatok bizonyos része számára már elérhető, a az így szerzett tapasztalatok és visszajelzések alapján finomhangolja, majd hamarosan minden hirdető számára elérhetővé teszi a hirdetési módot a Facebook.

Szerencsére, a cégek csak azoknak küldhetnek majd a Messengerben marketing célú üzeneteket, akikkel már volt üzenetváltásuk korábban. A TechCrunchnak nyilatkozó David Marcus alelnök szerint figyelni fogják, hogy mi történik a vállalatok részéről a Messengerben. Ez már csak azért is fontos, mert az egész automatizált, tehát robotok fognak automatikus válaszüzeneteket küldözgetni, és csak akkor jutunk majd valódi emberhez, ha érdeklődésünk bizniszt jelez.

Ami viszont a médiafogyasztásunkra is kihathat, hogy a funkciót nem csak értékesítő cégek használhatják, hanem például híroldalak is, amely során automatikusan összeállított hírek is becsipoghatnak a Messengerünkbe az emailen érkező hírlevelek helyett.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.