Ügyfélközpontúbb rendszer
Korszerűsítette hatósági informatikai rendszerét az OKF
A 290 millió forint értékű beruházással ügyfélközpontúbbá vált a tűzvédelmi, iparbiztonsági és polgári védelmi szakhatósági feladatok ellátása és csökkent az egyes ügyekre fordított idő.
2014.11.03 15:22MTIKorszerűsítette uniós támogatással a hatósági feladatokat kezelő informatikai rendszerét az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (OKF) - tájékoztatta az OKF szóvivője hétfőn az MTI-t.
Hajdu Márton közölte: a 290 millió forint értékű beruházással ügyfélközpontúbbá vált a tűzvédelmi, iparbiztonsági és polgári védelmi szakhatósági feladatok ellátása és csökkent az egyes ügyekre fordított idő.
Az OKF hatáskörébe tartozó hatósági és szakhatósági ügyek száma meghaladja az évi százezret; a fejlesztéstől az ügyintézés hatékonyságának javulását várják - tette hozzá a szóvivő.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 5:52 Az Auchan debreceniket hívott vissza
- 4:48 Karácsony Gergely: 300 milliárd forint fejlesztési forrás érkezik a fővároshoz
- 3:12 Elhunyt Hammerl László, a Nemzet Sportolója
- 2:43 Elhunyt a hajléktalanból lett győri lottómilliomos
- 1:35 KSH: a benzin 3,2, a dízel 2,4 százalékkal drágább Magyarországon a régiós átlagnál
- 0:26 MÁSZ: jelentősen, akár 17 forinttal csökkenhetnek a hazai üzemanyagok árai
- 23:24 Jogerős ítélet született a mórahalmi makettpark ügyében
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06