Ügyfélközpontúbb rendszer
Korszerűsítette hatósági informatikai rendszerét az OKF
A 290 millió forint értékű beruházással ügyfélközpontúbbá vált a tűzvédelmi, iparbiztonsági és polgári védelmi szakhatósági feladatok ellátása és csökkent az egyes ügyekre fordított idő.
2014.11.03 15:22MTIKorszerűsítette uniós támogatással a hatósági feladatokat kezelő informatikai rendszerét az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (OKF) - tájékoztatta az OKF szóvivője hétfőn az MTI-t.
Hajdu Márton közölte: a 290 millió forint értékű beruházással ügyfélközpontúbbá vált a tűzvédelmi, iparbiztonsági és polgári védelmi szakhatósági feladatok ellátása és csökkent az egyes ügyekre fordított idő.
Az OKF hatáskörébe tartozó hatósági és szakhatósági ügyek száma meghaladja az évi százezret; a fejlesztéstől az ügyintézés hatékonyságának javulását várják - tette hozzá a szóvivő.