Ügyfélközpontúbb rendszer

Korszerűsítette hatósági informatikai rendszerét az OKF

A 290 millió forint értékű beruházással ügyfélközpontúbbá vált a tűzvédelmi, iparbiztonsági és polgári védelmi szakhatósági feladatok ellátása és csökkent az egyes ügyekre fordított idő.

2014.11.03 15:22MTI

Korszerűsítette uniós támogatással a hatósági feladatokat kezelő informatikai rendszerét az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (OKF) - tájékoztatta az OKF szóvivője hétfőn az MTI-t.

Hajdu Márton közölte: a 290 millió forint értékű beruházással ügyfélközpontúbbá vált a tűzvédelmi, iparbiztonsági és polgári védelmi szakhatósági feladatok ellátása és csökkent az egyes ügyekre fordított idő.

Az OKF hatáskörébe tartozó hatósági és szakhatósági ügyek száma meghaladja az évi százezret; a fejlesztéstől az ügyintézés hatékonyságának javulását várják - tette hozzá a szóvivő.

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.