Problémás

Szemétdolgok: csak a gond van az ügyfélszolgálatokkal

A legtöbb visszásság az ügyfélszolgálatok nyitvatartási ideje, valamint a telefonos és internetes időpontfoglalás biztosítása terén adódott.

2014.07.11 07:48MTI

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) témavizsgálata 41 lakossági hulladékszállító cég ügyfélszolgálata közül 39 esetében tapasztalt valamilyen hiányosságot - írja a Népszabadság pénteki számában.

A lap írása szerint 24 távhőszolgáltatót is megvizsgáltak, közülük 15 bizonyult problémásnak.

A legtöbb visszásság az ügyfélszolgálatok nyitvatartási ideje, valamint a telefonos és internetes időpontfoglalás biztosítása terén adódott, de akadtak hiányosságok a panaszkezelési rend betartásában is - számol be a Népszabadság.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.