Bejön az antimacho Sharan

A Volkswagen Sharan reklámja díjat nyert

Az autósok többsége nem szereti a machokat (apuka kabriójában pláne), de értékeli a családi járgányokat. És/vagy a frappáns ötleteket: egy egyterű machoellenes reklámja közönségdíjat kapott. Valószínűleg az álmodozó családapáktól.

2008.01.28 07:50ma.hu

Az egyterűeket is lehet szeretni - praktikusak, kényelmesek, tágasak - de a bizonyos "pussymagnet" (szemérmesek vagyunk, nem fordítjuk le) általában nem tartozik az imagehez. Pedig (hölgyek, figyelem!) valószínűleg felelősségteljes, komolyan gondolkodó, családcentrikus pasi ül benne. Szerencsés esetben nem a családjával, de ez egy másik történet.

Ebbe a megközelítésbe kapaszkodott bele a Volkswagen is a Sharan kampányában. Az Autobild.de olvasóinak kedvenc spotjában két ifjú titán kezd vehemensen cikizni egy egyterűbe pakoló urat - szóba kerülnek holmi gyerekek, meg a nagy csomagtér előnyei - persze felettébb gúnyosan.

Csak akkor áll el a szavuk, mikor egy csapat modell száll be a kocsiba - mert a kényelem nem szitokszó... Így valahogy:



Bónusz: fokozni a fokozhatatlant - a mayeni Megina Gimnázium éretsségizőitől, 2005-ből



Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.