Pénzügyi témákban fogadnak

GVH: Iroda, ahol lehet panaszkodni

Önálló panaszirodát hozott létre a pénzügyi témájú ügyekre a Gazdasági Versenyhivatal (GHV) - olvasható a csütörtöki Népszabadságban.

2010.02.04 07:58Népszabadság

A napilap cikke ismerteti, hogy az elmúlt években a GHV versenyfelügyeleti munkája során azt tapasztalta: jelentősen megnövekedett a bankokkal és egyéb pénzügyi szolgáltatókkal kapcsolatos ügyek száma, így a hivatal már meglévő fogyasztóvédelmi irodája mellett indokolttá vált egy külön erre szakosodott iroda létrehozása.

A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) negyedéves panaszkezelési összesítéséből kiderül, hogy az előző év azonos időszakához képest 2009 harmadik negyedévében összességében 70 százalékkal nőtt a beadott lakossági panaszok száma, 1926-ról 3240-re. Ezen belül különösen kiemelkedik a bankokkal és a pénzügyi szolgáltatókkal szemben benyújtott panaszoké - írja a Népszabadság.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.