Jelentős a befolyásolás
A reklámújságok "bolondítják" a vevőket
A reklámújságok jelentősen befolyásolják a fogyasztókat abban, hogy hol és mikor bonyolítsák le vásárlásaikat - állapítja meg az Ipsos piackutató az MTI-hez hétfőn eljutatott felmérésében.
2010.01.18 16:40MTIA társaság szerint a reklámújságok leginkább a havi rendszerességgel végzett nagybevásárlások, illetve a nagyobb értékű rendszeresen vásárolt termékek esetében tudják befolyásolni a vásárlókat, akik elsősorban tejet, ásványvizet, gyümölcslevet, vegyiárukat, pelenkát, illetve az áruházak sajátmárkás termékeit választják ezen katalógusok alapján. Az Ipsos hangsúlyozza, hogy a szórólapok piaca folyamatosan nő: 2008-ban mintegy 10 milliárd forintra a két évvel korábbi 7 milliárd forintról.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 23:10 Imázsia Kínai Filmhét május 24-től az Urániában
- 22:44 Orosz elnöki tanácsadó lett Alekszej Gyumin és Nyikolaj Patrusev
- 21:44 Nyolcvanöt millió forintért kelt el Kondor Béla negyven éve nem látott képe
- 20:43 Elhunyt Horváth László, a Valahol Európában című film szereplője
- 20:00 Netanjahu: a hágai elfogatóparancs egész Izrael ellen irányul
- 19:42 A belga kormányfő feljelentést tett egy rádiós műsorvezető ellen, aki a 'levadászására' biztatta hallgatóit
- 19:37 Meteorológia: nagyon erős UV-B sugárzás várható kedden a Dél-Dunántúlon
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06