Légi
Tavaly példátlanul megnőtt a visszatérítési kérelmek száma a Wizz Airnél
A légitársaság 2020 májusában elindította automatizált pénzvisszafizetési rendszerét, hogy lépést tartson a világjárvány okozta példátlan mennyiségű járattörléssel.
2021.02.23 01:30MTITavaly olyan jelentősen - 3000 százalékkal - ugrott meg a visszatérítési kérelmek száma a 2019-eshez képest a Wizz Airnél, hogy a légitársaság 2020 májusában elindította automatizált pénzvisszafizetési rendszerét, hogy lépést tartson a világjárvány okozta példátlan mennyiségű járattörléssel - közölte légitársaság hétfőn az MTI-vel.
A Wizz Air automatizált rendszere a készpénz-visszafizetési kérelmek 95 százalékát már egy héten belül teljesíteni tudja.
A tájékoztatás szerint a megfelelő opció kiválasztásával az automatizált folyamat lehetővé teszi, hogy a járattörlésben érintett utasok vagy visszakapják a viteldíj 120 százalékát Wizz Air pontokban, vagy a viteldíj 100 százalékát a fizetés eredeti módja szerint, illetve választhatnak ingyenes átfoglalási lehetőséget is.
Az utasoknak mindössze egyetlen kattintásba kerül a visszatérítés igénylése a wizzair.com weboldalon található egyéni felhasználói felületükön, vagy az e-mailben kapott linken.
A visszatérítések leggyorsabb feldolgozása érdekében továbbra is a közvetlen wizzair.com oldalon történő foglalásra, vagy a légitársaság mobilalkalmazásán keresztüli foglalásra ösztönzik az utasokat. Online, vagy hagyományos utazási irodákon keresztül történő foglalások esetén a Wizz Air nem tud közvetlenül kapcsolatba lépni az utassal a rá vonatkozó visszatérítési lehetőségek ügyében. Ebben az esetben a foglalás tulajdonosa nem az utas, hanem az online platform, vagy az utazási iroda lesz, amelyen keresztül a jegyet vásárolták.
Azoknak, akik online utazási platformokon keresztül foglaltak jegyet, nincs más lehetőségük, mint a foglalás tulajdonosára támaszkodni. Az online utazási irodák saját módszereket alkalmaznak a visszatérítési kérelmek kezelésére, amelyek nem tartoznak a Wizz Air ellenőrzése alá - írták.
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 9:20 Nébih: tortellinit hívott vissza a SPAR
- 8:18 Voks 24 - Ma kezdődik a kampány és az ajánlásgyűjtés
- 7:16 Iskolás lányoknak rendeznek informatikai pályaorientációs napot Szegeden
- 6:13 Megerősítette Budapest befektetési ajánlású osztályzatát a Moody's
- 1:30 Esküt tettek Tatán a PzH 2000 önjáró lövegek kezelői
- 0:30 BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- 23:30 A L'Oréal 8,3 százalékkal növelte árbevételét az első negyedévben
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06