Három szektor az elnökségben

Ismét Urbán Zsolt lett a reklámszövetség elnöke

Az idén 40 éves MRSZ tagsága megválasztotta a következő hároméves ciklusra a 24 fős elnökség tagjait és a felügyelőbizottság 3 tagját is.

2015.12.04 11:57MTI
freedigitalphotos.net/Stuart Miles

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tisztújító közgyűlése Urbán Zsoltot, a HD Group ügyvezető igazgatóját másodszor választotta elnökéül három évre - közölte az MRSZ.

Az idén 40 éves MRSZ tagsága megválasztotta a következő hároméves ciklusra a 24 fős elnökség tagjait és a felügyelőbizottság 3 tagját is.

Az elnökségbe az elnökön túl a három szektor - megbízó, média és szolgáltató - 6-6 képviselője, és az MRSZ-ben működő tagozatokból jelölést kapott 5 képviselő került. A három szektor legtöbb szavazatot kapott elnökségi tagja tölti be az alelnöki pozíciókat: Grósz Judit, Microsoft Magyarország Kft. (megbízói szektor), Novák Péter Hasznaltauto.hu (média szektor), Gulyás János MEC Interaction Hungary Kft. (szolgáltatói szektor) - közölték.

A közlemény idézi Urbán Zsoltot, a szövetség elnökét, aki elmondta: a következő három évben is szeretné folytatni a megkezdett munkát, hogy a szövetség az iparággal összefogva még több eredményt érjen el a hatékony médiapiaci működési feltételek megteremtéséért. Közöttük kiemelte a kiszámítható, a piac egészséges működését támogató szabályozást, a magas szintű önszabályozást és a felek - állami és piaci szereplők - közti párbeszéd egyensúlyát.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.