Föld alatt

Olcsóbb lesz az M0-s továbbépítésének tervezése

A nyomvonal hossza mintegy 18 kilométer, amelynek több mint a fele - szakaszosan - alagútban vezet.

2015.02.10 00:30MTI

Az eredetileg becsült nettó 430 millió forint helyett a Roden Mérnöki Iroda Kft. és a Vibrocomp Kft. nettó 298 millió forinttal nyerte az M0-s autóút nyugati szektora továbbépítésének környezeti tervezésére kiírt közbeszerzést - az eredmény a hétfői Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

A két cég mint a legolcsóbb közös ajánlattevő nyert.

A nyílt közbeszerzés kiírója a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. volt. A másik - szintén közös - ajánlatot az Uvaterv Út-, Vasúttervező Zrt., az Unitef '83 Műszaki Tervező és Fejlesztő Zrt. valamint az Út-Teszt Mérnök és Szolgáltató Kft. tette.

A feladat az M0-s autóút nyugati szektorának a 10. számú főút és az 1. számú főút közötti szakaszára a környezeti hatástanulmány és a Natura 2000 hatásbecslés elkészítése, illetve a környezetvédelmi engedély megszerzése.

A NIF honlapja szerint a nyomvonal hossza mintegy 18 kilométer, amelynek több mint a fele - szakaszosan - alagútban vezet. A nyomvonallal érintett települések: Solymár, Budapest II. kerület (Pesthidegkút, Budaliget), Nagykovácsi, Remeteszőlős, Budakeszi, Biatorbágy, Budaörs.

A szakasz kivitelezése a 2020-2027-es uniós költségvetési ciklus első felében indulhat el.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.