Nettó 377 millió forint

E-útdíj, kommunikációs tender: az I.M.G. nyerte

Ajánlatot tett még a Vivaki Hungary Kft., a Bell and Partners Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., a MEC Hungary Kft., valamint az Initiative Media Kft.

2013.07.02 19:18MTI
Fotó: MTI

Az Állami Autópálya Kezelő Zrt. által az e-útdíj bevezetéséhez kapcsolódó médiastratégia-alkotási, médiatervezési és -vásárlási, PR ügynökségi és online kommunikációs szolgáltatások megrendelésére kiírt, hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzést az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte. Az eredmény a legutóbbi Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

A keretmegállapodás értéke nettó 377 millió forint.

Az öt ajánlattevő közül június 19-én hirdetett nyertest az ajánlatkérő.

Az összességében legelőnyösebb ajánlat lett a nyertes úgy, hogy 80-as súlyszámmal a médiavásárlások ellenértéke szerepelt az értékelésben, míg a PR feladatok és a call center szolgáltatások ellenszolgáltatásának értékéhez 20-as súlyszám kapcsolódott.

Ajánlatot tett még a Vivaki Hungary Kft., a Bell and Partners Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., a MEC Hungary Kft., valamint az Initiative Media Kft.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.