Roadshow keretében mutatkozott be a ?koda Roomster Európának

Nagy finálé zárja majd le a három hónapig tartó ?koda Roomster Roadshow-t ott, ahol a kapmány kezdődött idén júliusban, a cseh fővárosban, vagyis Prága történelmi központjában, a ?koda otthonában.
2006.11.21 19:02, Forrás: ma.hu

A cég a legújabb modelljét, a Roomstert 11 európai ország 17 nagyvárosában mutatta be.

15 ezer kilométeres utazása során a 39 érdekes programból álló Roomster Roadshow közel 100 ezer látogatót vonzott. Annak ellenére, hogy a kampány fő célja a ?koda új kompakt egyterűjének rivaldafénybe helyezése volt, a program szórakoztató része is igencsak vonzó volt. A nemzetközi és helyi zenészek, művészek fellépése, a játékok, valamint természetesen a jellegzetes Roomster léghajó is nagy számban vonzotta az érdeklődőket.

A Roomster Roadshow állomásai Prága (CZ), Edinburgh (UK), Almere (NL), Hannover (D), Berlin (D), Brno (CZ), Pozsony (SK), Oberhausen (D), Pilsen (CZ), Bécs (A), Budapest, Poznan (PL), Zürich (CH), Lipcse (D), Milánó (I), Lyon (F) és ismét Prága voltak. A Roomstereket hat darab tágas mobil bemutatóban, különböző szituációkban tekinthették meg, a látogatók pedig alaposan felfedezhették az autókat, megérinthették őket, megtekinthették a műsort és különböző vetélkedőkben vehettek részt. A kampányban 27 bemondó kilenc különböző nyelven szólt a közönséghez. Összesen 390 óra szórakozást biztosított gyerekeknek és felnőtteknek a Roomster Roadshow 73 különböző műsora.

A hatásos Roomster léghajó kísérte a Roomster Roadshow-t több országban is, több mint 325 repült óra különleges élményét kínálta az 580 VIP-vendégnek. A több mint 60 méter hosszú léghajó nyolcüléses luxuskabinjának ablakából kitekinteni a mélységbe felejthetetlen élmény, bármelyik európai nagyváros feküdjön is odalent.

Fred Kappler, a ?koda Auto igazgatótanácsának eladásokért és marketingért felelős tagja a következőt nyilatkozta a ?koda Roomster Roadshow sikeréről: "A Roomster Roadshow utolsó rendezvénye Prágában tökéletesen illik ehhez az igazán különleges kampányhoz. Korábban még soha nem mutattunk be így autót - most, három hónap, 11 ország és közel 100 ezer látogató után kijelenhetjük, hogy a kampány sikeres volt. A Roadshow lehetőséget teremtett meglévő és jövőbeni ügyfeleinknek, hogy megnézzék a legújabb típusunkat és teljesen új szemszögből tekintsenek a márkára. A látogatók visszajelzései kimondottan pozitívak és biztosak vagyunk benne, hogy jelentősen hozzájárult a Roomster sikeres európai bevezetéséhez."

A ?koda Roomster Roadshow számokban:

11 ország
17 város
14551 kilométer utazás
9 különböző nyelv
39 programnap
390 órányi program
98895 látogató
1892 VIP vendég
73 különböző műsör és fellépés
27 bemondó
325 léghajó repült óra
580 utas a léghajón


A ?koda Roomstert sikeresen bevezették Csehországban, Németországban, Szlovákiában, Lengyelországban, Ausztriában és más európai piacokon is. Az új jármű a kompakt egyterűek komfortját és menettulajdonságait modern, vonzó formatervvel párosítja. Egyedi Vario-Flex hátsó ülésrendszere kategóriájának legnagyobb terét kínálja és még a legigényesebb ügyfelek szinte minden elvárását is teljesíti.

A ?koda 2006 végéig a tervek szerint 20 ezer Roomstert gyárt, ez jelentősen hozzájárulhat a gyártó tervéhez, hogy idén történelme során először legalább 500 ezer autót gyártson. A ?koda jövő évben 50 ezer darabot tervez eladni negyedik típuscsaládjából.

print cikk nyomtatása
comment Szólj hozzá!

Kapcsolódó írások:

Az új Skoda Octavia Scout A Skoda Octavia a legjobb külföldi autó A Skoda Fabia TDI bravúrosan teljesítette a "Takarékos Vezetés Európán keresztül" túrát

Belépés és regisztráció
Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.