Profiláltás krémmel

Bőrvilágosító krém facebookozó indiai férfiaknak

Újabb kozmetikai óriás szállt be férfiaknak kínált bőrfehérítő krémével a gyümölcsöző indiai üzletbe: a Vaseline a facebookozókat kecsegteti világosabb arcszínnel.

2010.07.14 07:30MTI

A bőrszín világosításának divatja több mint 25 évvel ezelőtt kapott lábra az indiai nők körében.

A jelenség azonban az utóbbi évtizedben már olyan méreteket öltött, hogy 2005-ben az Emani indiai kozmetikai cég piacra dobta az első kifejezetten férfiaknak szánt bőrfehérítő krémjét.

Azóta féltucatnyi külföldi vállalat - köztük a Garnier, a L'Oréal és a Nivea - látta meg az üzletet a dologban, és mutatta be saját varázslatos, bőrszínvilágosító csodakencéit.

"Változtasd meg facebookos arcodat Vaseline Men krémmel!"
- szól a Vaseline cég szlogenje.

A júniusban indult kampányhoz Sahid Kapur bollywoodi sztárt nyerték meg: a hirdetésben arcának egyik fele sötét, a másik pedig világos színű.

A krém máris nagy sikert aratott.

Ami nem is csoda, hiszen egy tavalyi felmérésből, amelyet a Shaadi.com indiai online randioldal 12 ezer ember válaszai alapján készített, az derült ki, hogy három észak-indiai államban a bőr színét tartották a partnerválasztás legfontosabb szempontjának.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.