Universal Channel néven születik újjá

Közel a névváltáshoz a Hallmark televíziós csatorna

Péntek este 8 órától a Hallmark tematikus televíziós csatorna neve megváltozik, és Universal Channel néven születik újjá. A szórakoztató, sci-fi és krimisorozatokat, illetve nagyjátékfilmeket vetítő csatorna névváltását erőteljes reklámkampány segíti.

2010.09.02 10:15MTI

A Universal Networks International tévés csatornáinak újramárkázása keretében hajtja végre a névváltást - mondta Laxmi Hariharan, a Universal Networks Közép- és Kelet-európai marketingigazgatója Budapesten, a cég sajtótájékoztatóján.

A csatorna nézői a névváltás után is találkozhatnak a megszokott sorozatokkal, azok új részeivel. A marketingigazgató az MTI kérdésére elmondta, a régióban Romániában és Lengyelországban is heteken belül nevet vált a csatorna, de amíg Romániában a Hallmark a női sorozatokra szakosodott Diva csatorna nevét örökli, addig Lengyelországban a főképp krimisorozatokat vetítő 13th Street névre vált.

Fodor Szilárd, a cég hazai névváltását levezénylő reklámcég vezetője a sajtó képviselőinek azt mondta: a csatorna fő hívószavai továbbra is az izgalom és az általános szórakoztatás lesznek.

A Universal Channel néven péntektől visszatérő csatorna a tervek szerint fiatalosabb lesz, mint a Hallmark, ennek érdekében a fiatal korosztályt célzó reklámkampányba kezdenek szeptembertől. A változtatások hátterében az NBC Universal folyamatban lévő előfizetéses TV-rendszerű terjeszkedése áll.

A szórakoztatóipari hálózat által szolgáltatott műsorok 180 millió nézőhöz jutnak el a világon Európában, Közel-Keleten, Afrikában, Latin-Amerikában és Ázsiában. A Universal Networks International az NBC Universal részeként a világ egyik vezető média- és szórakoztatóipari vállalata, amely hírszolgáltatással, ismeretterjesztéssel és szórakoztatással foglalkozik.

Az NBC Universal tulajdonában találhatóak különböző hírszolgáltató és szórakoztató csatornák, vezető filmgyártó vállalatok, továbbá jelentős televíziós produkciók és világhírű élményparkok is.

Az NBC Universal 80 százalékban a General Electric, 20 százalékban a Vivendi tulajdona.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.