Programajánló
Több mint 40 magyar és nemzetközi márka kollekciója mutatkozik be a Fashion Weeken
Több mint 40 magyar és nemzetközi márka kollekciója mutatkozik be a Budapest Central European Fashion Weeken péntektől vasárnapig Budapesten, a bemutatóknak a Bálna Budapest és a Tesla Budapest Kulturális Központ ad helyet.
2019.11.06 22:30MTIA magyar és nemzetközi szakma elismert képviselőivel, Budapest Fashion & Tech Summit konferenciával és a divattal kapcsolatos kísérő rendezvényekkel is várják az érdeklődőket az idei eseményen, amelyen a tervezők a 2020-as tavaszi-nyári kollekciójukat mutatják be - mondta el Forintos-Szűcs Anita, a Magyar Divat és Design Ügynökség divatigazgatója az MTI-nek.
Hangsúlyozta: a régió egyik meghatározó divateseményét idén negyedik alkalommal rendezik meg. Pénteken a belvárosi Tesla Budapest Kulturális Központ ad otthont a olasz, ukrán és brit tervezők divatbemutatóinak és a Young Talents Shownak, valamint két magyar dizájner, Varga Viktor és a Cako márka is itt mutatkozik be.
Szombaton tíz, míg vasárnap kilenc magyar márka vonultatja fel jövő évi, tavaszi kreációit a Bálna Budapestben, a fiatal tervezők közül pedig Szegedi Kata csatlakozhat az idei bemutatókhoz - tette hozzá.
Csaknem 20 kísérő rendezvény is kapcsolódik az idei eseményhez, több tervező bemutatóterme nyílik meg a közönség előtt.
Kiemelte, hogy a bemutatók előtt csütörtökön Budapest Fashion & Tech Summit címmel rendeznek konferenciát 15 nemzetközi előadó részvételével a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Master Campusán, ahol a divat és technológia kapcsolatáról, a fenntarthatóságról, a digitális új innovációkról, valamint a magyar márkák nemzetközi érvényesüléséről lesz szó. Az előadást és a bemutatókat a nagyközönség online követheti majd.
Forintos-Szűcs Anita elmondta azt is, hogy az Olasz Divat Nemzeti Intézete (Camera Nazionale della Moda Italiana) is ott lesz az idei rendezvényen. Az ügynökség hároméves stratégiai megállapodást kötött a szervezettel, amely a milánói divathét főszervezője is egyben. A szakmai együttműködés keretében hét magyar márkának tartanak másfél éve workshopokat Észak-Olaszország legnagyobb városában, a márkák képviselői emellett minden évben részt vehetnek a Milan Fashion Weeken is. Az együttműködés része, hogy a különféle nemzetek tervezői is megjelenhessenek a magyar piacon.
Az igazgató kiemelte, hogy 60-80 nemzetközi influencer, média, bemutatóterem képviselői és viszonteladók kapnak meghívást a budapesti divathétre, amelynek elsődleges célja, hogy a magyar márkákat segítsék a nemzetközi piacon való megjelenésben.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 16:22 Sziget - Éjszakai jegyet vezettek be az idei fesztiválra
- 14:21 Perui drogkereskedőt fogtak el egy nógrádi fesztiválon
- 12:25 Zsigó Róbert: elkészült a nyugdíjasok élelmiszer-utalványáról szóló rendelet tervezete
- 8:26 Vihar - OKF: zajlik a károk felszámolása országszerte
- 6:19 Állatkínzásért jogerősen két év börtönre ítélték a csöngei osztrák állatszaporítót
- 22:17 Elfogultság miatt meg kell ismételni az elsőfokú eljárást a a Hableány balesete ügyében
- 20:16 MSZP: a társadalom negyven százaléka a létminimum alatt él
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06