MNKH

Hat magyar startup mutatkozik be egy amerikai technológiai fesztiválon

A magyar export legfontosabb terméke a magyar tudás és az innováció, aminek ezekben a fejlesztésekben fontos szerepe van.

2016.03.10 06:24MTI

Hat magyar startup mutatkozik be a világ egyik legnagyobb interaktív technológiai kiállításán az Amerikai Egyesült Államokban - mondta Ducsai-Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) vezérigazgatója az M1 aktuális csatornán szerdán.

A South by Southwest kiállítás lehetőséget ad arra, hogy a fiatalok visszajelzést kapjanak a fejlesztéseikről, és számos mentorprogram vezetőjével találkozhatnak - közölte a vezérigazgató.

A hat startup céget a kereskedőház InnoTrade programjának keretében választották ki. A három fő az szempont volt, hogy már legyen kézzelfogható termékük, legyen benne nemzetközi perspektíva és a kiválasztottak jól beszéljenek angolul - ismertette.

Ducsai-Oláh Zsanett hangsúlyozta, a tapasztalatok szerint a hasonló nemzetközi fesztiválokon nemcsak bemutatkoznak a magyar cégek, hanem tényleges lehetőséget, ajánlatot is kapnak, hogy milyen irányba fejlesszék tovább termékeiket.

A vezérigazgató kiemelte, a kereskedőház elsődleges feladata, hogy a magyar cégeket külpiacra segítse. A magyar export legfontosabb terméke a magyar tudás és az innováció, aminek ezekben a fejlesztésekben fontos szerepe van - fogalmazott.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.