Személyre szabás
Összefog az IBM és a Facebook
A személyre szabott vásárlói élmény továbbfejlesztése érdekében lépett partnerségre az IBM és a legnagyobb közösségi portál, a Facebook.
2015.06.03 12:00ma.huAz együttműködés keretében összekapcsolódnak az IBM felhő alapú marketingszolgáltatásai és a Facebook reklámképességei. A közösségi oldal célcsoport-szolgáltatásait (Custom Audiences) egészíti ki az IBM mélyelemzési és tervezési szolgáltatása annak érdekében, hogy a
reklám így valódi élményt nyújtson a megcélzott vásárlóknak – alkalmazásoktól, platformtól és időtől függetlenül.
Az egyes márkák számára az egyénre szabott hirdetések kulcsa az IBM új, Journey Designer nevű megoldása, az összesített reakciók és hatások alapján pedig a Journey Analytics segít megérteni a célcsoport válaszát. A Facebook hirdetési technológiája, illetve az IBM Journey Analytics kombinálásával minden korábbinál pontosabbá válik a célcsoport azonosítása a közösségi oldal 1,44 milliárd aktív felhasználója közül, az
érdeklődési körük, illetve a különböző csatornákon zajló aktivitásaik alapján. A megfelelő üzenet így a megfelelő személyekhez juthat el, nemcsak a Facebook felületén, hanem más médiumok használata esetén is.
Az együttműködést tovább mélyíti, hogy a Facebook az első cég, amelyik csatlakozik az IBM új kezdeményezéséhez, a Commerce THINKLab-hez. A személyre szabott marketingtechnológiák kidolgozására létrejött innovatív, kutatási platform olyan együttműködésre ad lehetőséget, amelyben az IBM kutatói és a Facebook szakértői mellett számos partner dolgozik együtt az ügyfelekkel, a speciális, új megoldásokat igénylő területek és új, a márka üzleti céljaira optimalizált, emberközpontú eszközök azonosításán.
A THINKLab kivételes módszertanával gyorsabban dolgozhatók ki és ültethetők át a gyakorlatba a speciális ügyféligényekre válaszoló innovációk – akár az optimális ár kialakítása, akár a raktárkészletek elemzése. A programban dolgozó szakértőket valós idejű piaci adatok segítik abban, hogy az új technológiákat egyetlen, személyre szabott
termékbe integrálják.
A márkaelkötelezettség kulcsa egyre inkább az erőteljes és személyes élmény –mondta Deepak Advani, az IBM Commerce ügyvezetője. Az IBM és a Facebook együttműködéssel a fogyasztói cikkek gyártói és kereskedői gyorsan juthatnak mély elemzéshez arról, hogy mit várnak tőlük vásárlóik – tette hozzá. E speciális tudás birtokában az IBM ügyfeleiként a legnagyobb márkák a személyre szabott üzenetekkel kutathatják fel célcsoportjaikat, növelhetik azok elkötelezettségét, és győzhetik le a komolyabb kihívásokat is – hangsúlyozta Blake Chandlee, a Partnerships for Facebook alelnöke.
A Facebook, célcsoportról szóló, anonimizált és aggregált adatainak (audience insights) mélyelemzése, illetve az IBM felhőalapú marketingalkalmazásából származó információk alapján a célcsoportról minden korábbinál mélyebb tudás áll majd a hirdetők rendelkezésére. A már bizonyított kampányok pedig a márka más csatornáira is átvezethetők – legyen szó akár az üzletekről, honlapról vagy mobilalkalmazásról. Egy futócipő-kereskedő egy új termék bevezetésekor a Facebook Custom Audiences segítségével célzottan érheti el a hosszútávfutás iránt érdeklődő felhasználókat, de az IBM platformja révén e célcsoport sportszerekkel kapcsolatos preferenciáiról is részletes információkhoz jut, így akár a helyi klímának megfelelő sportszerekkel és akciókkal keresheti meg régi vagy új vásárlóit.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 23:30 Több mint száz színésszel felvett új hangoskönyv-sorozat készül a Harry Potter-regényekből
- 22:30 Denevérvirológiai kutatás kezdődik a Pécsi Tudományegyetemen
- 21:30 KSH: márciusban 6413 gyermek született, 10 524 ember halt meg
- 20:13 Működő gyermekvédelem létrehozását követelte demonstráción Magyar Péter
- 19:01 EM-NGM: indul az otthonfelújítási program felhívástervezetének társadalmi egyeztetése
- 18:57 Szijjártó Péter: a világ elképesztő mennyiségű áramigény-növekedéssel néz szembe
- 17:55 Orbán-Wilders találkozó: a magyar EU-elnökség nagy hangsúlyt helyez majd a határvédelemre
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06