Nyereményjáték is lesz
Téli kampány a Liszt Ferenc repülőtéren
Különleges kampánnyal és nyereményjátékkal próbálja felpezsdíteni az egyébként legkevésbé zsúfolt januári és februári időszakban a budapesti repülőtér forgalmát a Budapest Airport.
2015.01.20 20:15HavariapressMár egy kis környezetváltozás, három-négy nap vagy hosszabb hétvége egy távoli városban kiválóan alkalmas arra, hogy feloldja a téli monotóniát. Ezen a felismerésen alapszik a Budapest Airport különleges, utazásra csábító kampánya és a hozzá kapcsolódó nyereményjáték, amelyben december közepétől február végéig különféle úti célokra csábítják a leendő utasokat.
Az online felületeken (bud.hu, BUD-facebook) futó kampányban izgalmas városokba, országokba lehet eljutni, ha valaki gyorsan és határozottan lecsap a kínálkozó lehetőségekre.
A decemberben indult nyereményjátékban az Air France-szal a Charles de Gaulle repülőterére lehetett eljutni - a francia főváros egyébként is stabilan feljött a második helyre a budapesti repülőtér legnépszerűbb küldő desztinációi között. Február elején még egy lehetőség kínálkozik eljutni a Fény Városába a nyereményjátékkal; ekkor a Ryanair áll majd elő kihagyhatatlan utazási ajánlatokkal Párizs beauvais-i repülőterére.
Ezen a héten Európa Zöld Szigete, vagyis Írország a slágertéma, az Aer Lingus légitársaság jóvoltából, és ugyancsak januárban a Transaviával Rotterdamba lehet elrepülni, ha valaki jól válaszol és kedvez neki szerencse is a sorsolásnál.
A Budapest Airport a szokásos téli kampányt még ,,megfejelte" a fenti online nyereményjátékkal is: a repülőtéren repülőjegyet sorsolnak ki azok között, akik négy kérdésre helyesen válaszoltak egy-egy úti céllal kapcsolatban. A fentiek mellé a nyereményjátékba bekerül február végén a török Pegasus Airlines, amelynek járatával Isztambulba lehet eljutni.
A téli kampány ideje alatt a Budapest Airport akár 70 %-os engedményt ad - minimum 3 napos foglalás esetén - a parkoló áraiból. Az akcióban résztvevők kihagyhatják a sorban állást az utasbiztonsági ellenőrzésen, a repülőtéri kereskedelmi partnerek pedig az adott célállomásra jellemző árukból állítottak össze speciális promóciós csomagot az utasok számára.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 17:42 Tiszta, rendezett és közlekedési káosztól mentes Budapestet ígér Szentkirályi Alexandra
- 16:41 Ursula von der Leyen: a magyar emberek erősebbé tették Európát
- 15:40 Május 20-ig lehet jelentkezni a Virágos Magyarország versenyre
- 14:39 Jelentősen növelte a nyereségét az Eximbank
- 13:23 Rohamrendőrök léptek közbe az Egyesült Államok több egyetemén a palesztinpárti tüntetések megfékezésére
- 12:14 Kiemelten vizsgálja a NAIH a politikai célú adatkezelést a kampányban
- 11:13 Túlélte a bizalmi szavazást a skót kormány
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06