A Cisco és a Prime telepíti a British Airways rekordméretű IP-telefonhálózatát

A két év alatt megtérülő beruházás a légitársaság 14 ezer alkalmazottja között könnyíti meg a kapcsolattartást.
2005.06.13 16:10, Forrás: Lenhardt&Weichinger Communications

A Cisco Systems és a Prime Business Solutions bejelentette, hogy a British Airways, a világ egyik legnagyobb nemzetközi légitársasága nagyszabású konvergens hálózati projektet indít. A British Airwaysnél a légiközlekedési ágazat eddigi legnagyobb IP telefonrendszere épül ki, amelyet a Cisco Gold partnere, a Prime fejleszt és telepít. A projekt érdekessége, hogy ennek során talál gazdára a Cisco ötmilliomodik IP-telefonkészüléke - áll a közleményben.

A Cisco technológián alapuló, több millió brit font értékű IP-telefónia rendszer a várakozások szerint - az alacsonyabb költségek és az egyazon hálózatba integrált hang- és adatkommunikáció révén - két év alatt megtérül. A British Airways összesen 8500 darab, Cisco MeetingPlace konferenciaalkalmazással is rendelkező Cisco IP-telefont állít rendszerbe, amelyek Cisco Ethernet-hálózaton keresztül kapcsolódnak egymáshoz. A projekt 2006. márciusában fejeződik be.

Az IPT-rendszerrel kiküszöbölhetők az irodák közötti telefonálás költségei, és egyszerűbb, felügyelhető telefonszolgáltatás valósítható meg a vállalat egészében. Még jelentősebb előnyök várhatók azonban az alkalmazottak közti kommunikáció terén attól, hogy a webes önkiszolgáló alkalmazások és az üzenetek ezentúl a Cisco IP-telefonjairól és a számítógépes terminálokról egyaránt elérhetők lesznek. Emellett a Cisco IP-telefonrendszer hálózati lehetőségeinek köszönhetően a kommunikációs szolgáltatások gyorsabban és könnyebben helyezhetők át más helyszínre, például amikor a földi személyzetnek váratlanul egy másik beszállókapuhoz kell átköltöznie - derül ki a közleményből.

"Az új, rugalmas IP-telefónia hálózat révén kommunikációs rendszerünk az eddiginél jóval alacsonyabb költségszinten lesz üzemeltethető." - nyilatkozta Paul Coby, a British Airways informatikai igazgatója. "Az új integrált kommunikációs rendszer azt is megoldja, hogy díjnyertes önkiszolgáló alkalmazásainkat és az azokban tárolt információkat minden munkatársunk számára elérhetővé tehessük."- tette hozzá Coby.

"Az ötmilliomodik eladott Cisco-telefon bizonyítéka az IP-telefónia iránti növekvő érdeklődésnek. Az ágazati piacelemzők nyilatkozataiból is kitűnik, hogy a technológia immár széles körben terjed." - mondta Chris Dedicoat a Cisco Systems európai, közel-keleti és afrikai részlegének értékesítésért felelős vezérigazgatója - szerepel a közleményben.

print cikk nyomtatása
comment Szólj hozzá!

Kapcsolódó írások:

A Cisco IOS hibára figyelmeztet E-önkormányzati kompetencia központ Egerben a Cisco Systems és az IBM támogatásával A McAfee AVERT védelmet nyújt a tíz új Cisco sérülékenységre USA: Leállították a homoszexuális esküvőket San Franciscoban Egy szoftverhiba sebezhetővé tehet Cisco berendezéseket

Belépés és regisztráció
Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.