A Cisco és a Prime telepíti a British Airways rekordméretű IP-telefonhálózatát
A két év alatt megtérülő beruházás a légitársaság 14 ezer alkalmazottja között könnyíti meg a kapcsolattartást.
2005.06.13 16:10, Forrás: Lenhardt&Weichinger Communications
A Cisco Systems és a Prime Business Solutions bejelentette, hogy a British Airways, a világ egyik legnagyobb nemzetközi légitársasága nagyszabású konvergens hálózati projektet indít. A British Airwaysnél a légiközlekedési ágazat eddigi legnagyobb IP telefonrendszere épül ki, amelyet a Cisco Gold partnere, a Prime fejleszt és telepít. A projekt érdekessége, hogy ennek során talál gazdára a Cisco ötmilliomodik IP-telefonkészüléke - áll a közleményben.
A Cisco technológián alapuló, több millió brit font értékű IP-telefónia rendszer a várakozások szerint - az alacsonyabb költségek és az egyazon hálózatba integrált hang- és adatkommunikáció révén - két év alatt megtérül. A British Airways összesen 8500 darab, Cisco MeetingPlace konferenciaalkalmazással is rendelkező Cisco IP-telefont állít rendszerbe, amelyek Cisco Ethernet-hálózaton keresztül kapcsolódnak egymáshoz. A projekt 2006. márciusában fejeződik be.
Az IPT-rendszerrel kiküszöbölhetők az irodák közötti telefonálás költségei, és egyszerűbb, felügyelhető telefonszolgáltatás valósítható meg a vállalat egészében. Még jelentősebb előnyök várhatók azonban az alkalmazottak közti kommunikáció terén attól, hogy a webes önkiszolgáló alkalmazások és az üzenetek ezentúl a Cisco IP-telefonjairól és a számítógépes terminálokról egyaránt elérhetők lesznek. Emellett a Cisco IP-telefonrendszer hálózati lehetőségeinek köszönhetően a kommunikációs szolgáltatások gyorsabban és könnyebben helyezhetők át más helyszínre, például amikor a földi személyzetnek váratlanul egy másik beszállókapuhoz kell átköltöznie - derül ki a közleményből.
"Az új, rugalmas IP-telefónia hálózat révén kommunikációs rendszerünk az eddiginél jóval alacsonyabb költségszinten lesz üzemeltethető." - nyilatkozta Paul Coby, a British Airways informatikai igazgatója. "Az új integrált kommunikációs rendszer azt is megoldja, hogy díjnyertes önkiszolgáló alkalmazásainkat és az azokban tárolt információkat minden munkatársunk számára elérhetővé tehessük."- tette hozzá Coby.
"Az ötmilliomodik eladott Cisco-telefon bizonyítéka az IP-telefónia iránti növekvő érdeklődésnek. Az ágazati piacelemzők nyilatkozataiból is kitűnik, hogy a technológia immár széles körben terjed." - mondta Chris Dedicoat a Cisco Systems európai, közel-keleti és afrikai részlegének értékesítésért felelős vezérigazgatója - szerepel a közleményben.
cikk nyomtatása | Szólj hozzá! |
Kapcsolódó írások:
A Cisco IOS hibára figyelmeztet
E-önkormányzati kompetencia központ Egerben a Cisco Systems és az IBM támogatásával
A McAfee AVERT védelmet nyújt a tíz új Cisco sérülékenységre
USA: Leállították a homoszexuális esküvőket San Franciscoban
Egy szoftverhiba sebezhetővé tehet Cisco berendezéseket
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06