Szuvenyír

Kalasnyikov-boltot nyitottak a moszkvai Seremetyevo repülőtéren

A reptéri szuvenírbolt része a legnagyobb orosz kézilőfegyver-gyártó azon céljának, hogy az év végéig 60 márkaüzletet nyit Oroszországban, ahol hagyományos termékei mellett saját márkájú divatcikkeket, kiegészítőket és emléktárgyakat is forgalmaz majd.

2016.08.19 19:39MTI

Megnyitotta kapuit a moszkvai Seremetyevo nemzetközi repülőtéren a Kalasnyikov konszern szuvenírboltja, ahol egyebek között lőfegyverek makettjait és Kalasnyikov márkájú ruházati cikkeket vásárolhatnak az utazók - jelentette pénteken a The Moscow Times angol nyelvű hírportál.

A reptéri szuvenírbolt része a legnagyobb orosz kézilőfegyver-gyártó azon céljának, hogy az év végéig 60 márkaüzletet nyit Oroszországban, ahol hagyományos termékei mellett saját márkájú divatcikkeket, kiegészítőket és emléktárgyakat is forgalmaz majd.

A The Moscow Times szerint a lépést részben az Oroszország-ellenes amerikai gazdasági szankciók váltották ki, amelyek keresztülhúzták a konszern Egyesült Államokbeli terjeszkedéséről szóló terveit. Ezt Vlagyimir Dmitrijev, a cég marketingigazgatója is elismerte korábban az Izvesztyija című orosz napilapnak.

Kifejtette: a konszern az Oroszország elleni nyugati szankciók hatására volt kénytelen felülvizsgálni marketingpolitikáját, a cég sport- és vadászlőfegyvereinek 70 százalékát ugyanis az európai és az amerikai piac vette fel addig. A Kalasnyikov ezért a hazai fogyasztóra hangolódott át, és megszületett a szabadidős viselet, a sportruházat és az emléktárgyak gyártásáról szóló elképzelés.

Dmitrijev a reptéri bolt megnyitóünnepségén azt mondta: a Kalasnyikov az egyik legismertebb márka, amely az emberek eszébe jut, amikor Oroszországra gondolnak.

A megnyitón emellett bemutatták a Kalasnyikov új, vadászoknak szánt ruházati cikkeit is, amelyek a Baikal vadászpuskamárka neve alatt fognak futni.

A Kalasnyikov nem az első a maga nemében azzal, hogy a divat világába próbál betörni. Az orosz fegyveripar szereplői közül a páncélozott harcjárműveket gyártó Nyizsnij Tagil-i Uralvagonzavod robbant be elsőként a divat világába azzal, hogy UVZ márkájú pólókat, sapkákat, dzsekiket és cipőket dobott piacra. A Vojentorg katonai ruházati kereskedelmi vállalat pedig Armija Rossziji néven nyitott a katonai szolgálatot népszerűsítő és a hazafias szellemet erősíteni kívánó viseleteket áruló bolthálózatot.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.