Tech
Az Amazon volt a legnagyobb ruházati kiskereskedő tavaly az Egyesült Államokban
Ebben a kategóriában ez az érték a teljes amerikai piac 11-12 százalékának felelt meg, csak az internetes kereskedést tekintve pedig 34-35 százalékos részesedést jelent.
2021.03.23 02:30MTIAz Amazon.com internetes kiskereskedelmi portál volt a ruházati termékek és lábbelik legnagyobb forgalmazója tavaly az Egyesült Államokban a Wells Fargo amerikai nagybank egyik tanulmánya szerint.
A napokban megjelent tanulmány adataiból kiderült, hogy az Amazon.com felületén értékesített ruhák és cipők értéke 15 százalékkal, 41 milliárd dollárra nőtt 2020-ban. Ebben a kategóriában ez az érték a teljes amerikai piac 11-12 százalékának felelt meg, csak az internetes kereskedést tekintve pedig 34-35 százalékos részesedést jelent.
Idén várhatóan meghaladja a 45 milliárd dollárt az Amazonon értékesített ruhák és cipők értéke.
Az Amazon forgalmának értéke messze meghaladta a második helyezett Walmartét, amely több mint 33 milliárd dollár értékű ruházati terméket és lábbelit értékesített. A TJX társaságok, a TJ Maxx és a Marshall,s diszkontáruházak anyavállalata, 16,5 milliárd dollárral a harmadik helyre került, majd a Macy,s következik 15,9 milliárd és a Target 14,8 milliárd dollárral.
Még öt vállalat forgalma haladta meg a tízmilliárd dollárt tavaly, a Kohl's, a Gap, a Ross Stores, a Nordstrom és a Dick's Sporting Goods.
A csak az interneten értékesített ruhák és lábbelik értékét tekintve még nyomasztóbb az Amazon előnye, ugyanis a Macy,s kiskereskedelmi hálózat valamivel kevesebb mint hatmilliárd dollárral került a második helyre.
A Wells Fargo elemzői arra számítanak, hogy idén stagnálni fog a ruhák és cipők internetes értékesítése, mivel a koronavírus-járvány lecsengésével a fogyasztók visszatérnek a fizikai valóságban létező üzletekbe. Ezzel együtt az e-kereskedelem is népszerű marad.
Tavaly a fogyasztók 813 milliárd dollárt költöttek el az internetes kereskedelemben, ami 42 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit. Idén várhatóan 850-930 milliárd dollárra, 2022-ben pedig ezermilliárd dollár fölé emelkedik az e-kereskedelem értéke az Egyesült Államokban.
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 9:26 Többeket őrizetbe vettek a rendőrök Texasban az Izrael-ellenes egyetemi tüntetés felszámolásakor
- 8:13 Franciaországban számos légi járatot töröltek csütörtökön
- 7:58 Egymilliárd dolláros katonai csomaggal indultak újra az amerikai szállítások Ukrajna számára
- 6:30 Vádat emeltek egy internetes csaló ellen Egerben
- 5:30 Több mint 15 százalékkal nőtt a Spar árbevétele tavaly
- 4:30 Május végén nyitja első magyarországi üzletét a Primark divatlánc
- 3:30 Gyermekrajzpályázatot hirdet a MÁV a balesetek megelőzése érdekében
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06