Mintha csak "szkájpolnánk"

Élménybankolást kínál Demján bankja

A százmilliós nagyságrendű fejlesztés eredményeként a személyes banki szolgáltatásokat virtuálisan is igénybe vehetik a Gránit-ügyfelek.

2012.06.27 15:40ma.hu

A tisztán magyar tulajdonban lévő GRÁNIT Bank Zrt. bemutatta legújabb elektronikus szolgáltatását, amely a technika adta lehetőségek felhasználásával biztosítja a hazánkban és nemzetközi viszonylatban is egyaránt újszerű megoldást.

A GRÁNIT „Bankfiók az Otthonában” egy olyan modern, ügyfélbarát szolgáltatás, amely a technika adta lehetőségek felhasználásával biztosítja a GRÁNIT Bank ügyfelei számára, hogy kényelmesen, irodájuk és otthonuk elhagyása nélkül találkozzanak a bank ügyintézőjével, pénzügyi tanácsokat kérjenek tőle, valamint banki tranzakciókat kezdeményezzenek. Akik még nem a Bank ügyfelei, azok is kipróbálhatják a szolgáltatást és közvetlen tájékoztatást kaphatnak a szolgáltatásról a Bank ügyintézőitől. Ez a megoldás hazánkban és nemzetközi viszonylatban is egyaránt újszerű.

A GRÁNIT „Bankfiók az Otthonában” szolgáltatáson keresztül a bankügyek a világon bárhonnan elintézhetőek ugyanolyan közvetlenül, mint egy bankfiókban. Így jelentős mennyiségű idő takarítható meg és elkerülhetőek a Bankfiókba járással együtt járó kellemetlenségek (utazás, dugóban várakozás, parkoló keresés, sorban állás, stb.) A szolgáltatáson keresztül az ügyfeleknek lehetősége nyílik arra, hogy élő video és hang kapcsolatot létesítsenek a GRÁNIT Bank ügyintézőjével anélkül, hogy a bankfiókba bemennének. A szolgáltatás lehetővé teszi továbbá az ügyfél és az ügyintéző közti szöveges/írásos üzenetváltást, az egyes banki ügyekhez kapcsolódó banki dokumentumok ügyfél részére történő átadását, illetve a GRÁNIT Bank ügyfelek részére különböző banki műveletek elvégzését is.

A szolgáltatás olyan, webkamerával ellátott, internet eléréssel rendelkező, személyi számítógépeken keresztül érhető el, amelyek megfelelnek a rendszer technikai követelményeinek. A jelenleg kereskedelmi forgalomban kapható személyi számítógépek döntő többsége alkalmas a szolgáltatás használatára. Annak érdekében, hogy az érdeklődők és a GRÁNIT Bank ügyfelek ellenőrizni tudják, hogy számítógépük alkalmas-e a szolgáltatás teljes körű igénybevételére, a szolgáltatás honlapján kialakításra került egy ügyfélbarát ellenőrző oldal, amelyen az ellenőrzéshez szükséges legfontosabb teendők összefoglalása található.

Az ügyfél és ügyintéző között létrejövő kapcsolat biztonságos, titkos, zárt rendszerben jön létre, mely megakadályozza a jogosulatlan személy általi lehallgatást vagy manipulációt. A rendszer a legmodernebb biztonsági megoldások alkalmazásával, többszintű ügyfél azonosítással került kialakításra, amelyet független biztonsági szakértők hitelesítettek. A hang és video kapcsolattal egyidejűleg lehetősége nyílik az ügyfélnek biztonságos, titkosított, szöveges üzenetváltásra ("chat") is banki ügyintézőjével. A GRÁNIT Bank ügyfelei számára a bankügyek intézésének megkezdéséhez, a fokozott biztonság garantálása érdekében az ügyfél internetbankban használt felhasználónevének és jelszavának megadása után a szolgáltatás egy egyszer használatos jelszót is küld SMS üzenetben, ami garantálja a biztonságos ügyintézést.

Az "Érdeklődés" és a "Tanácsadás" funkció teljes mértékben ingyenes, az "Ügyintézés" funkció pedig havi díjas, amely a szolgáltatásra vonatkozó szerződés megkötését követően július 1-től elérhető.

A GRÁNIT Bank a szolgáltatás elérhetőségének bővítése érdekében a közeljövőben iPhone és iPad készülékekre, valamint Android operációs rendszert futtató mobiltelefonokra és tablet készülékekre egyaránt elérhetővé teszi újítását.


Jól áll a Gránit

A sajtótájékoztatón Hegedüs Éva, alelnök-vezérigazgató tájékoztatást adott továbbá a GRÁNIT Bank első két éves fejlesztésiről és a legfőbb eredményekről. Beszámolt arról, hogy a többségi tulajdonos Demján Sándor mellett további 6 tulajdonostárs is csatlakozott a Bankhoz, akik tulajdonrésze 18,4%-ot tesz ki. A bank mérlegfőösszeg 5,5 szeresére, 7,1 Mrd Ft-ról közel 40 Mrd Ft-ra nőtt az elmúlt két évben 2010. májusa óta, a betétállomány több mint 6,5 szeresésre nőtt és így elérte a 36,5 Mrd Ft-ot, a hitelállomány megközelíti a 15 Mrd Ft-ot, amely eredményeképpen közel háromezer ügyfelet szolgál ki jelenleg a pénzintézet. A Bank szolgáltatásai a budapesti központi fiókon, a mobil bankári hálózaton és a Bankfiók az Otthonában/Irodájában szolgáltatáson kívül július 1-jétől a BROKERNET-tel kötött stratégiai partnerség alapján 16 vidéki városban és további 2 Budapesten megnyíló GRÁNIT Bank Ügyfélközpontban is elérhetővé válik.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.