Csendes kifinomultság
A Subaru Legacy versenypályán edződött, mégis komfortos
A Legacy kombi és limousine egyaránt a csendes kifinomultság atmoszféráját sugallja. Az elegánsan megformált, modern komponensek révén a formaterv is része lesz a vezetési élménynek.
2008.10.31 08:40ma.huMindegy, hogy munkáról vagy hobbiról van-e szó, a Legacy mindenre rugalmas megoldást kínál. A kombi könnyen használható rakodóterének padlója sík, hiszen a multilink hátsó felfüggesztés révén a kerékjárati ívek alig nyúlnak be a poggyásztérbe. Ha lehajtjuk a 60:40 arányban osztott hátsó üléseket, akkor tágas, összesen 1.649 literes csomagtartót kapunk, míg a limousine rakterének legnagyobb befogadóképessége 433 liter, amely ebben a méretosztályban az egyik legjobb.
A Legacy különleges sokoldalúsága a Subaru méltán elismert versenytechnológiájából született. A rallye-futamokon edződött futómű és a páratlanul kiegyensúlyozott AWD rendszer alapvető pillérei a nagyfokú biztonságnak és a bámulatos úttartásnak. A futóműben és a karosszéria alsó részén végrehajtott további finomítások révén a kormányzás még precízebb, a manőverező képesség még jobb, a stabilitás pedig még magasabb szintű lett.

A Legacy karosszériája merev és könnyű, hogy a Szimmetrikus AWD rendszer potenciálja a lehető legnagyobb mértékben kiaknázható legyen. A tömeg csökkentése nagyon fontos, s e célból számos technológiát alkalmaztak: bizonyos karosszériaelemek alumíniumból készülnek, számos helyen nagy szilárdságú acélt használtak fel, illetve speciális hegesztési eljárást alkalmaztak a teljes karosszérián.
A Legacy-ban található Subaru Boxer motor kis tömegű, kompakt, mélyen van a tömegközéppontja, nagyszerű a rotációs egyensúlya és alacsony a vibrációs szintje. Akár a 3,0, akár a 2,5, akár a 2,0 literes modell jellemzőit választja a Subaru vásárlója, előnyt kovácsolhat azokból a tapasztalatokból, amelyeket a repülőgépgyártás szigorú követelményei között vagy a Rallye Világbajnokság embert és gépet próbára tévő versenypályáin szerzett a gyártó.

Az extrém helyzetekben a tapadás és a stabilitás elvesztését meggátolni hivatott Járműdinamikai Szabályozó Rendszer menet közben figyeli és elemzi a szenzorok adatait. Amennyiben a jármű határhelyzethez közelít, a rendszer a fennálló veszély nagyságának függvényében szabályozza az összkerékhajtás nyomatékelosztását, a motor teljesítményét, valamint minden egyes keréknél a fékek teljesítményét is.
A vezetési élményt és a kényelmet az utastér komfortja és minősége mindig meghatározza, s a Legacy e téren sem okoz csalódást. Mindkét modell olyan felszereléssel érkezik, amely a eleganciájával és kényelmességével kikapcsolódássá teszi az autóvezetést.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 6:45 Itt a csontgyűjtő hernyó - falánk kis lény a rémálmokból
- 22:05 El Cono - rejtélyes piramis az Amazonas mélyén
- 20:04 Kós Hubert simán nyert 200 méter háton Floridában
- 18:02 Trump pápaként? - AI-generált képpel és kijelentéseivel kavart vihart az amerikai elnök
- 16:01 Pápaválasztás - Már elkészült az új pápa ruhája, három különböző méretben
- 14:59 Az Egyesült Államok törölte Romániát a vízummentességi programból
- 12:58 Több száz fiatal csapott össze egy hollandiai üdülőhelyen
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06