29 ezer fogyasztót kérdeztek meg
Egyre többen interneten tájékozódnak a termékek jellemzőiről
A magyar fogyasztók 41 százaléka tájékozódik az interneten mobiltelefon vásárlása előtt, a személyes használatú elektronikai készülékeknél ez az arány 39 százalék, míg az ékszereknél csak 19 százalékot tesz ki.
2013.01.04 17:54MTIA Nielsen piackutató társaság 29 ezer fogyasztót kérdezett meg a föld azon 58 országában, ahol az internetellátottság elérte a 60 százalékot. Elektromos háztartási készülékek vásárlása előtt a fogyasztók 37 százaléka tájékozódik az interneten, a háztartási felszerelési cikkeknél ez az arány 26 százalék.
Mindkét esetben a második helyen álló információs forrás a televízió 22 és 24 százalékkal. Autó vásárlása előtt a vevők 36 százaléka nézi meg a műszaki és egyéb jellemzőket az interneten, a vásárlók 20 százaléka viszont megelégszik a tévé nyújtotta információkkal.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 20:36 Orosz hírszerzés: ukrán-brit provokáció készül a Balti-tengeren
- 18:13 A legsúlyosabb büntetéssel sújthatják a minnesotai gyilkosságok elkövetőjét
- 16:10 Elfogyhatnak Izrael légvédelmi rakétái
- 14:43 NAÜ - Nincs bizonyíték arra, hogy Irán atombombán dolgozna
- 12:33 Tömegsír egy apácák által működtetett anyaotthonnál - közel 800 gyermek holttestét rejtheti egy szennyvíztározó
- 10:04 Újraélesztettek egy két hónapos csecsemőt Fejér vármegyében
- 8:41 Óriási vihar csapott le a horvát tengerpartra - videó
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06