Szívás

OTP Bank: ismét gond van az OTPdirekt és a WebShop szolgáltatással

Az OTP-nél a technikai probléma kedd reggel kezdődött, amikortól csak részlegesen volt elérhető a cég internetbanki rendszere és webshop szolgáltatása.

2016.10.05 12:57MTI

A kedden észlelt problémát követően szerdán ismét gond van az OTPdirekt és a WebShop szolgáltatással - olvasható az OTP Bank honlapján az ügyfeleknek szóló tájékoztatásban.

A tájékoztatás szerint technikai probléma miatt az OTPdirekt valamint a WebShop szolgáltatás csak részlegesen érhető el, a hiba kijavításán a szakemberek nagy erőkkel dolgoznak.

Az OTP-nél a technikai probléma kedd reggel kezdődött, amikortól csak részlegesen volt elérhető a cég internetbanki rendszere és webshop szolgáltatása. A hibát kedden késő estére helyreállították, a szolgáltatások ekkortól szerda reggelig működtek zavartalanul.

A pénzintézet az MTI érdeklődésére közölte: sikertelen belépés esetén javasolják az ügyfeleknek, hogy kíséreljék meg az ismételt belépést, ugyanis több százezer tranzakció sikeres volt kedden és már szerdán is.

A bank felhívja a figyelmet: a POS- terminálokon keresztül indított kártyás vásárlásokat a hiba nem érinti, így ügyfeleink az üzletekben zavartalanul tudják a bankkártyát használni.

Emellett az ügyfelek számlájára érkezett jóváírásokat a rendszer szintén kezeli. Így mindenki biztonságosan hozzáfér a rendelkezésére álló egyenlegéhez; az ATM-ek üzemszerűen működnek - közölte az OTP Bank.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.