Vitaminok az ágaskodóbb férfiasságért
Erekciót okoz a csirkemell?
Majd kiugrik az alsónadrágjából a csirkemell hatására? Nos, ilyen esetben keressen fel egy pszichológust...de! Az ötlet nem is olyan rossz. Bizonyos serkentőkkel ugyanis a csirke is tele van...
2011.09.06 10:30ma.huSzeretne "erősebb" lenni az ágyban? A fizikai erőnléthez nemcsak mozgás kell. Az egészséges életmód sokban hozzájárul. Számos étel, amit elfogyasztunk, segíthet abban, hogy felülkerekedjünk az erekciós zavarokon, és sose maradjon el a szex.
Igen: a fent említett csirkemellben található például niacin vitamin (B3). Ahogyan a halakban vagy a gabonában is. Vízben oldódó vitamin, melynek jelentős szerepe van a sejtek energia-háztartásában, valamint a DNS-lánc kijavításában.
Az erekciós zavart kiküszöbölhetjük vele, amennyiben magas koleszterinszinttel is rendelkezünk, állítja egy új tanulmány, mely a Journal of Sexual Medicine-ben látott napvilágot.

A niacin segít a szervezetnek feldolgozni a zsírt, tanulmányok szerint pedig a koleszterinszintet is csökkenti. Akár a sztatinok, melyek ugyancsak hozzájárulnak az erekció javulásához. A niacin emeli a vér nyomását az artériák kinyitásával, ez pedig erősebb és tartósabb erekciót okoz.
A tanulmányt vezető dr. Chi-Fai Ng elmondta: a magas koleszterinszinttel rendelkező és erekciós zavarral küzdő férfiaknak 12 héten keresztül niacint, vagy placebót adtak.
Akik előbbit kapták, arról számoltak be, hogy sokkal hatékonyabb volt az erekciójuk szex közben a 12 hét után, mint azoknak, akik placebót szedtek. A niacinnak vannak mellékhatásai is - így például bőrviszketés -, de elenyészőek a pozitív hatásokkal szemben.
Nem tesztelték ugyanakkor azokat a férfiakat, akiknél nem áll fenn magas koleszterinszint, tehát további vizsgálatok szükségesek a niacin előnyös hatásainak teljes bizonyításához.
Mielőtt tehát bárki niacint kezdene magától szedni, konzultáljon orvosával: az erekciós zavarral küzdő férfiaknál szükséges a szív- és keringési problémák ellenőrzése is, mielőtt ilyen kezelést választanak.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 18:20 Levendulás törölközőt is kért Ciprusra az előző honvédelmi vezetés - Ruszin-Szendi szerint elszakadtak a valóságtól
- 14:04 Kék villogóval mentették meg az elgázolt kiscicát a kazincbarcikai rendőrök
- 12:00 Vádemelés az Integritás Hatóság elnöke ellen, 140 milliós vagyoni hátrány hűtlen kezelés bűntette és más bűncselekmények
- 10:58 Ökológiai katasztrófa Arizonában: egy tó teljes halállománya elpusztult
- 8:55 Mozgó autóba ugrott egy félmeztelen férfi Csepelen, majd fojtogatni kezdte a női utast
- 6:53 Nyávogás a motortérből: tűzoltók mentettek ki egy bajba jutott kiscicát Budapesten
- 16:14 Robot rúgott meg egy gyereket egy kínai vidámparkban - videóra vették az esetet
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06
Kinyomtatom
Fórumozok róla
Hozzáadom a könyvjelzőhöz
Küldd ide: Delicious
Küldd ide: Digg
Küldd ide: Facebook
Küldd ide: myspace
Küldd ide: twitter


