Még 25 milliárd

Tovább drágul a 4-es metró

Változtak a hatósági előírások és elhúzódott az engedélyeztetés, ezzel magyarázzák, miért lesz drágább 24 százalékkal a 4-es metró második, Keleti pályaudvar és Bosnyák tér közötti szakasza, amely 2013 nyarán készülhet el.

2007.12.19 11:30Népszabadság

Mindez a metró második szakasza költségbecslésének novemberi felülvizsgálatakor derült ki. A metró első és második szakaszának megépítése így összesen 511 milliárd forintba kerül, ami 25 milliárddal több, mint a főváros által tavasszal elfogadott projektköltségvetés - állapítja meg Becker László főmérnök jelentése, amelyet tegnap tárgyalt a főpolgármesteri kabinetértekezlet.

A 4-es metró második szakaszára egyelőre még a szükséges engedélyek sincsenek meg, az elmúlt negyedévben több közmeghallgatást tartottak az ügyben, a környezetvédelmi hatóság azonban egyelőre nem adta meg a hozzájárulását.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.