Versace-modell a Lanciától

Megkezdődik a Lancia Ypsilon Versus gyártása

A divat világa preferált kommunikációs csatornává nőtte ki magát a Lancia számára, és mint ilyen, stratégiai tényezővé vált a márka pozícionálása szempontjából, ezt bizonyítja az új Versus modell is.

2009.03.02 09:40Kapás Róbert

A Lancia és a divat közötti, szoros összefonódás egyértelműen megjelenik a termékekben (amint azt a kiállított Ypsilon Moda Milano, Ypsilon Versus és Musa Poltrona Frau modellek demonstrálják), a hirdetésekben, amelyekben az olasz divat olyan ikonikus alakjai jelennek meg, mint Stefano Gabbana vagy Carla Bruni, valamint a márka által támogatott, számos szakmai rendezvényen.

Ezen felül a Lancia és a divat két ízig-vérig „Made in Italy” világ, amelyek olyan értékeken osztoznak, mint a tehetség, a kreativitás vagy az innováció. Ezek az ismérvek tették az olasz stílust világhírűvé.

A 2008-as Párizsi és Bolognai Autókiállításokon koncepcióautóként bemutatkozott Lancia Ypsilon Versus szériagyártású változata a napokban Genfben tartja nemzetközi premierjét. A modellt korlátozott példányszámban (1000 db) fogják gyártani, forgalmazása márciusban kezdődik. Az autók felét Olaszországnak tartják fenn, a másik felén osztozik a többi európai piac.

Az 1,2 és 1,4 literes benzines, illetve 1,3 literes turbódízel motorral (75 vagy 90 lóerős kivitelben) rendelhető, új limitált széria a Lancia és a kutatás, újító szellem és divat szinonimájaként emlegetett Versace-csoporthoz tartozó Versus márka közötti együttműködéséből jött létre. A hangsúlyosan fiatalos, dinamikus életstílust támogató Versus egy olyan vásárlóközönség ízlésvilágát képviseli, akik fogékonyak a divat fejlődésére, és tele vannak életerővel.

A részletekbe menő minőség, a gondosan kimunkált arányok, valamint a kifinomult kidolgozottság és anyagválasztás határozzák meg a márka kollekcióit. Éppen ezért természetesnek tűnt a Versus márka és a Lancia Ypsilon közötti kapcsolódás, hiszen mindkettő ugyanahhoz a célközönséghez szól.

Az Ypsilon Versust néhány látványos esztétikai részlete különbözteti meg az alapkivitelektől. Ilyen az egyedi Bronzo Bronzino karosszériaszín; a tető, a tetőkárpit és a tükrök ugyanennek a színnek a matt kivitelét kapták. A modell másik lenyűgöző részlete a számtalan ponton (16 colos könnyűfém keréktárcsa, hűtőmaszk, oldal- és hátsó ajtó kilincsek, valamint betétek az ajtókon és a hátsó lökhárítón) alkalmazott polírozott króm.

A hátsó ajtó központi látványeleme a Versus logó. A belső teret ugyanilyen erőteljesen átalakították ki: a központi területet barna Pieno Fiore bőr fedi, a hőnyomott Versus logó a divatmárka kiegészítőit idézi. Ugyanezzel a műgonddal dolgozták ki a fejtámlák gyöngyház-hatású bőr borítását. A Versus logóval díszített fejtámlákat kézzel varrták, eleganciájukat és exkluzivitásukat a műszerfal, a küszöb és a sebességváltókar króm borítása emeli.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.