Márkaegyesítés
Danucem: a CRH Magyarországon, Szlovákiában és Ausztriában nevet vált
A név Danucemre változik, melyet a Duna folyó ihletett, amely összeköti a régió országait.
2021.09.06 18:25ma.hu
A CRH az erős helyi márkák és tartós helyi együttműködések kiépítésére törekszik azokon a piacokon, ahol tevékenykedik. A vállalat közel 50 éve aktív a szlovák építőiparban. Termékei számos ház, épület, út és híd részét képezik.
Az új márka bevezetése után is megmaradnak a már jól ismert termékek nevei, mint például a HÁZÉPÍTŐ+, EXTRACEM vagy a SPECIÁL+. Ennek köszönhetően a termékeknek világos fejlődési iránya és helye van, valamint könnyen megkülönböztethetők. A márkanévváltás segíti a vállalatot abban, hogy rugalmasabban tudjon reagálni dolgozói, partnerei, állami vagy kormányzati intézmények igényeire a működési régiójában.
"Minden régiónak megvannak a maga különlegességei, kormányzati prioritásai, az üzleti környezet sajátosságai, amelyekre reflektálnunk kell. Hiszünk a lokális együttműködésben a helyi emberekkel és dolgozókkal, ezért még inkább támogatni fogjuk a helyi közösségeket és vállalkozásokat" – mondta Klaus Födinger, a CRH Észak Duna Régió / Danucem ügyvezető igazgatója.
A Danucem továbbra is olyan technológiákat és tevékenységeket fog fejleszteni, amelyek csökkentik a szlovákiai műveletek környezetre gyakorolt hatását. Ebben a tekintetben kulcsfontosságúak lesznek a CO2-kibocsátás csökkentésére irányuló törekvések, valamint a körforgásos gazdaság támogatása a vállalat működésének minden szintjén.
Az egyik legfontosabb lépés e cél felé a fosszilis tüzelőanyagok felhasználásának minimalizálása a termelésben, és azok helyettesítése alternatív, elsősorban helyi forrásokból előállított tüzelőanyagokkal. Ez a megközelítés számos környezeti előnnyel jár - a nem megújuló természeti erőforrások védelme, a hulladéklerakókban keletkező hulladék mennyiségének csökkentése, és ami a legfontosabb, a CO2-kibocsátás csökkentése a hagyományos fosszilis tüzelőanyagok használatához képest. Ennek köszönhetően a Danucem képes lesz a piacon zöldebb, alacsonyabb CO2-lábnyomú termékeket kínálni ügyfeleinek.
A vállalat folytatja környezetvédelmi témájú oktatási tevékenységeit, és továbbra is olyan tevékenységekbe fektet be, amelyek zöldebb örökséget hagynak a következő generációk számára.
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 22:11 A Telegram alapítója kész tanúskodni a romániai választások ügyében
- 20:10 Tűz a Chevron olajplatformján Angola partjainál
- 18:46 Csodával határos módon került elő az eltűnt kisfiú Baranyában - százak vettek részt a keresésben
- 16:37 Biden feleségét időseket érintő rossz bánásmóddal vádolják
- 14:25 Oroszország szerint az űrlények is külföldi ügynökök
- 12:58 A vesztes George Simion érvényteleníttetné az elnökválasztást külföldi beavatkozás miatt
- 10:19 150 milliárd eurós fegyverkezési programot fogadott el az Európai Unió
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06