Turizmus
Új belföldi kampány indult a téli kikapcsolódás népszerűsítésére
A hétfőtől egy hónapon át tartó akcióhoz eddig több mint 200 szálláshely és fürdő csatlakozott speciális ajánlatokkal.
2018.01.15 22:30MTIÚj belföldi kommunikációs kampányt indított a téli kikapcsolódás, az egészségturizmus és a gyógyvíz népszerűsítésére a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), a hétfőtől egy hónapon át tartó akcióhoz eddig több mint 200 szálláshely és fürdő csatlakozott speciális ajánlatokkal - jelentette be Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója sajtótájékoztatón hétfőn, Budapesten.
Guller Zoltán kiemelte: Magyarország négy évszakos úti cél, amely a téli időszakban számos élményt kínál. Szeretnék elérni, hogy minél többen vegyenek részt téli belföldi pihenésen. Sikeres belföldi turizmus nélkül nincsen sikeres beutazó turizmus sem - fogalmazott a vezérigazgató.
Közölte, hogy a kampányhoz kapcsolódó téli feltöltődés nevű speciális ajánlatok a hellomagyarorszag.hu oldalon elérhetőek január 15. és február 15. között. Hozzátette, óriásplakátokon, tv-hirdetésekkel és rádiós spotokkal népszerűsítik a lehetőségeket.
Elmondta, a belföldi turizmus folyamatosan és dinamikusan nőtt az elmúlt hét évben, 2010-hez képest tavaly már megkétszereződött az utazások száma. Úgy vélte, több régióban is sikerült a szezonalitást csökkenteni, de még nem érték el azt, hogy az emberek az egész évet alkalmasnak találják a kikapcsolódásra.
A téli kampányban az MTÜ együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével (MSZÉSZ), és a Magyar Fürdőszövetséggel (MFSZ), a kampány bemutatja egy-egy úti cél egészségturisztikai kínálatát, legismertebb gyógyvizeit és fürdőit, felhívja a figyelmet az elérhető kulturális élményekre, például a farsangi hagyományokra.
Könnyid László, a MSZÉSZ elnöke ismertette: a szövetség tagjainak több mint fele vidéki szálloda, ahol a téli időszakban fontos a forgalom élénkítése, ezért önálló csomagajánlatokat dolgoztak ki a részt vevő szolgáltatók, és a vendéglátóhelyek. A tavaly január-márciusi időszak 2 százalékos növekedést hozott a belföldi szállodákban, a gyógyszállodák 3,5 százalékos vendégéjszaka-növekedést értek el, ami azt mutatja, hogy van még tartalék - mondta.
Czeglédi Gyula, az MFSZ elnöke arról beszélt, hogy az esemény mottója a "töltődj fel testben és lélekben a hazai gyógyvizekben". A fürdőszövetség azért csatlakozott a kezdeményezéshez, mivel a fürdők forgalma a téli időszakban visszaesik, és szeretnék, ha a fürdők kevesebb veszteséget szenvednének el - közölte. A fürdőszövetség az akció folytatásaként februárban majd a magyarországi gyógyfürdőket, és az igénybe vehető gyógykezeléseket népszerűsíti. A fürdőszövetség el szeretné érni, hogy az egészséges életmód természetes és állandó részévé váljon a gyógyfürdőzés - fejtette ki.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 12:38 Magára hagyták a babát a tűzforró autóban
- 10:36 Elbontják a Balaton legszebb kilátóját
- 8:34 Hatalmas erdőtüzek Németországban - evakuálni kell a lakosságot
- 6:12 BM: szeptembertől és januártól tovább emelkedik a tanárok és az óvónők bére
- 20:07 Négy francia megyében továbbra is a legmagasabb szintű a hőségriasztás
- 18:52 Minden idők legforróbb júniusán van túl Spanyolország
- 16:16 Új vércsoportot fedeztek fel francia kutatók - egyedülálló eset a világon
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06