Már az ország 10 százaléka Vaterázik!
A "Vera-kampány" hatása: a Vatera köszönti az egymilliomodik felhasználóját
A "Vera-kampány" hatása: a Vatera köszönti az egymilliomodik felhasználóját
2009.11.27 10:30ma.huAz október 12. és november 15. között futó integrált ATL-kampánya alatt igazi mérföldkőhöz érkezett az ország legnagyobb online aukciós portálja: november 15-én a Vatera felhasználók száma elérte az egymillió főt, valamint a feltöltött tételek száma is átlépte a hétszámjegyű küszöböt. Vera nagyban hozzájárult a kampány sikeréhez: a Vatera reklámhőse az akció időszaka alatt folyamatos kapcsolatban volt a felhasználóival a legnépszerűbb közösségi portálokon. Vera több száz üzenetet váltott az érdeklődőkkel a Facebook, Twitter és IWIW felületén.
A Vatera integrált ATL-kampánya számos pozitív eredményt hozott mind a felhasználók, mind a portál részére: az ország legnagyobb internetes aukciós oldala elérte az egymillió felhasználót november közepén. A szerencsés egymilliomodik regisztrálót a Vatera egy kora nyári kétszemélyes úttal díjazta Leszbosz szigetére, Vatera Beach-re. Nemcsak a felhasználók, de a kínált termékek száma is emelkedett; a piactéren már több mint 1.000.000 termékből lehet válogatni. A Vatera az ország legnagyobb online aukciós oldala, ahol a legszélesebb kínálatból válogathatnak a felhasználók.
A kampány során az újonnan regisztrált felhasználók száma 67 százalékkal nőtt a megelőző időszakhoz képest, így naponta 1500 új felhasználó lett tagja a Vatera felhasználói körének. Ezen időszak alatt a napi licitek száma 14 százalékkal, míg a napi átmenő forgalom 15 százalékkal emelkedett. Napi átlagban 54 millió Ft értékben cseréltek az áruk gazdát a piactéren. A kampány következtében a napi eladott termékek száma is 14 százalékkal nőtt. Az eladók is érzékelték a megnövekedett keresletet, hisz a naponta feltöltött új termékek száma is 15 százalékkal lett magasabb.
A piacteret hirdető ATL-kampány központi figurája, Vera, igazi közönség-kedvenc lett a bő egy hónap alatt. A számos online felületen kommunikáló fiktív karakter és a közönség között folyamatos párbeszéd zajlott, valódi kapcsolat alakult ki. Vera önálló Twitter, Facebook és IWIW oldalán hirdette az akciót, tájékoztatta az érdeklődőket a részletekről, válaszolt a felmerülő kérdésekre. A hölgy további sorsára sokan voltak kíváncsiak, a kampány természetesen nem marad befejezetlenül. A tévében már nem sugárzott utolsó epizódot a YouTube-on nézhetik meg a Vaterázók.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 10:09 Repülő zuhant lakóházakra Kaliforniában - a pilóta életét vesztette
- 8:15 Fizikusok fejtették meg a rózsaszirom ikonikus formájának titkát
- 6:45 Itt a csontgyűjtő hernyó - falánk kis lény a rémálmokból
- 22:05 El Cono - rejtélyes piramis az Amazonas mélyén
- 20:04 Kós Hubert simán nyert 200 méter háton Floridában
- 18:02 Trump pápaként? - AI-generált képpel és kijelentéseivel kavart vihart az amerikai elnök
- 16:01 Pápaválasztás - Már elkészült az új pápa ruhája, három különböző méretben
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06