Egyre többen szeretik a szabadságot
Jól küzdött Majka: megháromszorozta a szabadságharcosok számát
Nemcsak saját népszerűségét fokozta, de a rajongóival is jót tett Majka, aki az utóbbi hetekben szabadságharcosként kampányolt - szó szerint: a nyári szabadságok fontosságát hirdette.
2014.08.29 13:29ma.huMajka ismét "megérte a pénzét", miközben számokkal bizonyította a népszerűségét és közben rajongóival is jót tett. A zenész legutóbbi kampányában szabadságharcosként küzdött az éves szabadságolások és a kikapcsolódás fontossága mellett. Az egyik legismertebb magyar szállásfoglaló oldal az ózdi rappert kérte fel a nyári kampánya arcaként, ő pedig beváltotta az oldal üzemeltetőinek reményeit: közösségi oldalukon megháromszorozta a napi rajongók számát és 5000 új tagot hozott.
Persze ők is tudták, hogy Majka merész húzás lesz, mert személyisége meglehetősen megosztó, de a "szabadságharcos" kinevezése megérte. Nemcsak a követők száma lett háromszorosa az induláskor meglévő közösségnek, hanem a kampány részeként indított nyereményjáték is több mint 1500 résztvevőt vonzott.
A rapper közösségi oldalán közzétett utazási témájú posztok majdnem 20 ezer like-ot és több mint 100 megosztást gyűjtöttek. Összességében 5000 fővel nőtt a népszerű szállásközvetítő oldal közösségi rajongótábora, amely majd 20 százalékos növekedést jelentett a három hónapos kampányidőszak alatt. "Majkával a fiatalok célcsoportját próbáltuk elérni, amely sikerült is, látva az új like-olók korcsoportmegoszlását. Külön meglepetés volt, hogy Majka időközben az egyik legrangosabb gazdasági magazin értékmérő celeblistáján az előkelő 15. helyet foglalta el. Nagyon örülünk, hogy duplán bebizonyosodott, jól választottunk" - nyilatkozta Szalay Ákos marketingért felelős vezető.
Az utazásszervező portál tovább folytatja harcát a pihenés fontosságáért, így hamarosan újabb szabadságharcos kap megbízást a cégtől.