Divattervezés a Coca-Cola light-tal!
hello you collection: Az vagy, amit megtervezel!
A Coca-Cola light karöltve a USE - unused divattervező csoporttal hello you collection online divattervezési programot indít a legszélesebb nagyközönség számára. Mától május 31-ig bárki egyedi női felsőt alkothat a www.helloyou.hu oldalon.
2009.04.16 18:45ma.huA közönség a szakmai zsűrivel együtt választhatja ki a nyertes kollekció darabjait, amelyet a későbbiekben bárki megvehet. A hello you collection a Coca-Cola light olyan fiatal nőknek szóló kezdeményezése, akik szeretik a kreatív feladatokat és szívesen kipróbálják magukat a divattervezésben.
A tervező aprólékos részletességgel alakíthatja ki felsőjét attól függően, hogy például a sportos, az elegáns, a romantikus, az utcai vagy az extravagáns stílust érzi sajátjának.
Az igazán jól sikerült darabokat a USE unused divattervező csoport segítségével véglegesíthetik a legkreatívabbak. A kollekciót a későbbiekben bárki megveheti.
A nyertesek a saját terveikből készült 5 db felsőt, valamint 100 000 Ft értékben személyre szabott USE unused ruhatárat kapnak. A tervekre szavazók közül pedig az 500 leggyorsabb negyedéves InStyle előfizetést nyer.
- „A Coca-Cola light Hello You kampánya önkifejezésre inspirál, arra hogy a saját értékrendem szerint éljek, és megvalósítsam önmagamat. A hello you collection ezt az alapgondolatot terjeszti ki a divat világára: ha a divat mondja meg, hogy ki vagy, akkor most te mondod meg, mi a divat.” – mondta Toronyi Zsuzsa, a Coca-Cola light márkamenedzsere.
A Coca-Cola light eddig is támogatta az önkifejezés olyan formáit, mint a tánc, vagy a zene, de most a divattervezés lehetőségével plasztikus önkifejezési módot kínál fogyasztói számára.
- "Minden nő álmodozott arról gyerekkorában, hogy színésznő, királylány, vagy éppen divattervező lesz, ha felnő. Számunkra izgalmas kihívás, hogy felébresszük a hölgyekben rejlő kreativitást, a mi szakmai támogatásunkkal belekóstoljanak a divat világába és átéljék a tervezés felhőtlen örömét."- mondta Tóth András, a USE unused egyik tervezője, arra a kérdésre válaszolva, miért is érdekes a program számukra.
A kezdeményezés részeként a USE - unused csapata a divat világába illeszkedő Coca-Cola light alupalackot is tervezett.
A USE márka különben egyike a mai hazai fiatal divattervező generációnak, 2005-ös megalapítása óta hazai és külföldi sikereket egyaránt maga mögött tudhat. Évek óta sikeresen vesz részt nemzetközi megmérettetéseken, ahol innovatív, művészi gondolkodás- és látásmódjával örök értéket képvisel a divat félévente megújuló világában.
A márka legfontosabb célkitűzése olyan magas minőségű, megfizethető dizájn megalkotása, amely tökéletes kiegészítője lehet egy mai modern nagyvárosi nő hétköznapjainak.
Kapcsolódó írások:
- Képek! Tavaszi Divathetek az Arena Plazában!
- IE 8 gyorsító pályázatot hirdet a Microsoft
- Döbbenet! Suri Cruise-nak saját divattervezője van!
- Kőfalpálya-pályázat! Lőkös Ildikó, Magács László is bírált!
- Retro Farsang és Divatbemutató a VAM Design Centerben!
- A KREA bemutatja: Merkovics Beáta divatos meséi!