A Norbi Update új reklámarca: Andre Agassi
Új minőségében látogatott Budapestre az amerikai teniszlegenda
Az egykori versenyző kifejezte reményét, hogy az együttműködés keretében sikerül tenni a globális problémának számító elhízás ellen, ami elengedhetetlen a következő generáció számára.
2014.09.12 08:55MTI
Személyesen is bemutatták a Norbi Update Lowcarb Nyrt. új üzleti partnerét és reklámarcát, Andre Agassit, egykori amerikai világbajnok teniszezőt csütörtök este, sajtófogadáson Budapesten.
Az egykori versenyző kifejezte reményét, hogy az együttműködés keretében sikerül tenni a globális problémának számító elhízás ellen, ami elengedhetetlen a következő generáció számára.
Magyar Levente külügyi helyettes államtitkár elmondta: a magyar kormányzat két kiemelten fontos témája a magyar - szellemi értékeket hordozó - termékek külpiacra juttatása és a társadalom egészségesebb életvitelre bírása, így az állam mindent meg fog tenni annak érdekében, hogy sikeres legyen ez a vállalkozás.
A Norbi Update Lowcarb Nyrt. szeptember 8. és 26. közötti értékesíti részvényeit, majd 840 millió forintos azonnali tőkeemelést tervez. A vállalat tulajdonosa korábban elmondta: a friss forrásokból Andre Agassi szerződtetése mellett az idén még további 7 országgal bővíti franchise hálózatát a jelenleg 112 bolttal működő anyacég. Most három országban, Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban működnek.
A Norbi Update Lowcarb Nyrt. 2013. évi üzemi eredménye 103,1 millió forint, adózott eredménye pedig 94,3 millió forint volt. Bevételei négy fő területről származnak: a hazai és külföldi franchise bolthálózat jutalékából, az ételkiszállítás jutalékából (Teletál Ételfutár), továbbá egyéb bevételekből, mint jogdíjak, fellépések, szponzoráció és egyszeri franchise-díjak.